یکشنبه, 18 آذر 1397

 

وظایف و ساختار معاونت منابع انسانی،آموزش و رفاه

 
اهم وظایف محوله :

 - نظارت بر فعالیت های مالی سازمان و اتخاذ تصمیمات لازم جهت تامین منابع مالی مورد نیاز و نیز اتخاذ تدابیر لازم در زمینه تامین و نگهداری نیروی انسانی مورد نیاز سازمان و همکاری و عضویت در کمیته های قانونی شرکت

 - نظارت بر انجام امور اداری و خدمات عمومی و رفاهی و نیز نحوه نگهداری ساختمان ها و تاسیسات و سرمایه های سازمان

 - انجام اقدامات لازم به منظور هماهنگ نمودن و کنترل مسایل اداری و مالی - هماهنگی در تهیه موافقتنامه ها با مجریان طرح

- پرداخت هزینه های جاری و طرح های عمرانی و نگهداری حساب ها

 - همکاری در تدوین بودجه سالانه سازمان و تجزیه و تحلیل و پیشنهادات ارائه شده در زمینه مسائل اداری و مالی و تدارکاتی و انجام بررسی های اقتصادی و تدوین روش هایی که منجر به سوددهی سازمان گردد.
 
 - تهیه و تدوین برنامه های نیروی انسانی، آموزشی و بهبود مدیریت در قالب سیاست های ابلاغی


ساختار تشکیلاتی معاونت منابع انسانی،آموزش و رفاه :


 ● امور مالی و ذیحسابی


 ● امور کارکنان و رفاه


 ● امور بازرگانی


● اداره خدمات عمومی (دبیرخانه مرکزی)


    بازدید:3765

    تاریخ ثبت: 1393/09/11
    آخرین به روزرسانی: 1397/04/19