شنبه, 23 آذر 1398

انتشار راهبرد مشارکت شرکت آب منطقه ای گیلان

این شرکت کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه­ ها، آیین‌نامه ­ها، دستورالعمل­ها و ضوابط اجرایی و ... را پیش از ابلاغ به مدت 2 هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام می­نماید.

  1. کلیه شهروندان می‌توانند درخواست‌ها، نظرها و  پیشنهادهای خود را از طریق سامانه  ارائه نظرها و پیشنهادها که تحت همین عنوان در همین پایگاه ، اطلاعرسانی شده است، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند.  درخواستهای واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذیربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.
  2. شهروندان می‌توانند از طریق سامانه “ملاقات با مدیرعامل ” که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی شرکت قرار داده‌شده است، درخواستهای خود را مطرح نمایند. درخواستهای واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذیربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.
  3. شهروندان می توانند از طریق منو “تماس با ما” / “اطلاعات تماس با  حوزه ستادی و ادارات منابع آب تابعه  ” ، شماره تلفن، دورنگار، پست الکترونیکی مدیران و مسئولان ادارات و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار نمایند.
  4. شهروندان می‌توانند از طریق سامانه “نظرسنجی خدمات” و “نظرسنجی پورتال ” که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی شرکت قرار داده‌ شده است نظرات خود را به این شرکت ارسال نمایند.

 


    بازدید:200

    تاریخ ثبت: 1398/04/29
    آخرین به روزرسانی: 1398/04/29