پنجشنبه, 2 شهریور 1396


تماس با ما

آدرس : رشت – بلوار امام خمینی - شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان
 صندوق پستی : 1153-41345
 کد پستی : 4188866789
 تلفن : 9-33669021-013
 دورنگار : 33667261-33667083-013
صندوق صوتی ثبت شکایات : 332119401-013

پست الکترونیکی : info@glrw.ir

آمار بازدیدکنندگان
کاربران آنلاین :9
بیشترین بازدید همزمان:79
بازدید امروز :898
بازدید دیروز :1590
کل بازدید :765660
میانگین بازدید :802
آخرین به روزرسانی:1396/06/01 13:36:07

 

خط مشی کیفیت

 

       شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان انجام وظایف عملیاتی مدیریت منابع آب در زمینه شناخت ، مطالعه، ایجاد و توسعه، حفاظت و بهره برداری  بهینه از منابع آب و تکالیف نظارتی مندرج در قوانین و مقررات و کارگزاری وزارت نیرو در صدور مجوز استفاده از منابع آب مورد نیاز بخش های مختلف مصرف را عهده دار می باشد. این شرکت در اجرای فرآیندهای کاری خود و تأمین رضایت ذینفعان و مشتریان و به منظور دستیابی به اهداف تعیین شده، با برقراری استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2008 متعهد می گردد که در راستای اجرای تعهدات و کسب رضایت مشتریان و بهبود مستمر کیفیت فرآیندهای کاری گام بردارد.


چشم انداز:
      مرجع مدیریت منابع آب در راستای متناسب با نیازهای ذینفعان با محوریت استفاده بهینه از منابع آب در کشور بمنظور توسعه پایدار


مأموریت:
      مأموریت ما ، مدیریت منابع آب برای تمامی ذینفعان است و جلب رضایت آنان مهم ترین وظیفه ماست. ما معتقدیم استفاده از نیروی انسانی کارآمد، خلاق و وظیفه مدار و فناوری های نوین ، زمینه ساز ارائه خدمات منطبق با نیازمندی های جدید جامعه گردیده و فضایی مناسب برای کارکنان و مشتریان ایجاد می نماید. اعتقاد به بهبود مستمر کیفیت خدمات از ویژگی های ممتاز ما می باشد و بالاترین مزیت ما، تجارب وسیع مدیران و کارشناسان در زمینه مدیریت منابع آب می باشد.


ارزش های سازمانی:
رضایت و اطمینان مشتری از خدمات ارائه شده
رعایت و اجرای آئین نامه ها و دستورالعمل های وزارت نیرو و مدیریت منابع آب
آموزش و توانمندسازی پرسنل
بهبود مستمر کیفیت در سیستم، فرآیند و محصول
بهبود ، توسعه و بروزآوری زیرساخت ها(سخت افزار و نرم افزار)


اهداف:
1)     ارتقاء رضایتمندی مشتریان
2)     ارتقاء سطح آموزش و توسعه فرهنگ کار جمعی در میان پرسنل شرکت
3)     افزایش راندمان عملیات نگهداری و تعمیرات در تأسیسات در حال بهره برداری و مصارف مختلف آب
4)     کوچک سازی سازمانی و برون سپاری خدمات
5)     بهبود مستمر فرآیندها و روش های مورد عمل  با محوریت فن آوری اطلاعات
6)     برنامه ریزی جامع آب و تأمین نیازهای فعلی و آتی منطقه با تأکید بر کاهش زمان اجرای پروژه ها
7)     مدیریت و حفاظت منابع آب ، مطابق با دانش روز و رعایت اصول  توسعه پایدار


       شرکت آب منطقه ای گیلان اعتقاد دارد  تنها با همدلی، همکاری و مشارکت تمامی کارکنان در اجرای هر چه بهتر و مؤثر سیستم مدیریت کیفیت، اهداف سازمانی محقق خواهد شد. لذا مصمم است جهت درک صحیح، بکارگیری و حفظ مستمر اهداف این خط مشی توسط تمامی کارکنان، تلاش های لازم به کار گرفته شود و در این راستا مسئولیت نظارت بر استقرار، حسن اجراء و پشتیبانی از این خط مشی را به نماینده مدیریت در سیستم کیفیت محول می دارد.


       همچنین از تمامی همکاران انتظار می رود با شناخت دقیق مسئولیت ها و اختیارات خود و استفاده صحیح از مستندات سیستم کیفیت و برنامه ریزی در جهت دستیابی به اهداف، ما را در انجام این مهم یاری نمایند.

 

                                                                                                                               سیف اله آقابیگی

                                                                                                                    رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل

 


    بازدید:2542

    تاریخ ثبت: 1393/09/11
    آخرین به روزرسانی: 1394/02/05

« اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال »

© تمامی حقوق این وب‌سایت، متعلق به شركت سهامی آب منطقه‌ای گیلان است.  |  تولید و پشتیبانی: گروه دیبا