جمعه, 11 مهر 1399
 |  رنگ  |  + . -
ADA
بستن این پنجره
این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
هشدار طغیان سیل
عضویت در کانون بازنشستگان
سال 99 جهش تولید
سد سفیدرود - سرریز نیلوفری سد
سد سفیدرود - منجیل
دریاچه سد سفیدرود
سد انحرافی پلرود استان گیلان
سد آیت الله بهجت (سد شهربیجار)

 

خط مشی کیفیت

 

       شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان انجام وظایف عملیاتی مدیریت منابع آب در زمینه شناخت ، مطالعه، ایجاد و توسعه، حفاظت و بهره برداری  بهینه از منابع آب و تکالیف نظارتی مندرج در قوانین و مقررات و کارگزاری وزارت نیرو در صدور مجوز استفاده از منابع آب مورد نیاز بخش های مختلف مصرف را عهده دار می باشد. این شرکت در اجرای فرآیندهای کاری خود و تأمین رضایت ذینفعان و مشتریان و به منظور دستیابی به اهداف تعیین شده، با برقراری استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2008 متعهد می گردد که در راستای اجرای تعهدات و کسب رضایت مشتریان و بهبود مستمر کیفیت فرآیندهای کاری گام بردارد.


چشم انداز:
      مرجع مدیریت منابع آب در راستای متناسب با نیازهای ذینفعان با محوریت استفاده بهینه از منابع آب در کشور بمنظور توسعه پایدار


مأموریت:
      مأموریت ما ، مدیریت منابع آب برای تمامی ذینفعان است و جلب رضایت آنان مهم ترین وظیفه ماست. ما معتقدیم استفاده از نیروی انسانی کارآمد، خلاق و وظیفه مدار و فناوری های نوین ، زمینه ساز ارائه خدمات منطبق با نیازمندی های جدید جامعه گردیده و فضایی مناسب برای کارکنان و مشتریان ایجاد می نماید. اعتقاد به بهبود مستمر کیفیت خدمات از ویژگی های ممتاز ما می باشد و بالاترین مزیت ما، تجارب وسیع مدیران و کارشناسان در زمینه مدیریت منابع آب می باشد.


ارزش های سازمانی:
رضایت و اطمینان مشتری از خدمات ارائه شده
رعایت و اجرای آئین نامه ها و دستورالعمل های وزارت نیرو و مدیریت منابع آب
آموزش و توانمندسازی پرسنل
بهبود مستمر کیفیت در سیستم، فرآیند و محصول
بهبود ، توسعه و بروزآوری زیرساخت ها(سخت افزار و نرم افزار)


اهداف:
1)     ارتقاء رضایتمندی مشتریان
2)     ارتقاء سطح آموزش و توسعه فرهنگ کار جمعی در میان پرسنل شرکت
3)     افزایش راندمان عملیات نگهداری و تعمیرات در تأسیسات در حال بهره برداری و مصارف مختلف آب
4)     کوچک سازی سازمانی و برون سپاری خدمات
5)     بهبود مستمر فرآیندها و روش های مورد عمل  با محوریت فن آوری اطلاعات
6)     برنامه ریزی جامع آب و تأمین نیازهای فعلی و آتی منطقه با تأکید بر کاهش زمان اجرای پروژه ها
7)     مدیریت و حفاظت منابع آب ، مطابق با دانش روز و رعایت اصول  توسعه پایدار


       شرکت آب منطقه ای گیلان اعتقاد دارد  تنها با همدلی، همکاری و مشارکت تمامی کارکنان در اجرای هر چه بهتر و مؤثر سیستم مدیریت کیفیت، اهداف سازمانی محقق خواهد شد. لذا مصمم است جهت درک صحیح، بکارگیری و حفظ مستمر اهداف این خط مشی توسط تمامی کارکنان، تلاش های لازم به کار گرفته شود و در این راستا مسئولیت نظارت بر استقرار، حسن اجراء و پشتیبانی از این خط مشی را به نماینده مدیریت در سیستم کیفیت محول می دارد.


       همچنین از تمامی همکاران انتظار می رود با شناخت دقیق مسئولیت ها و اختیارات خود و استفاده صحیح از مستندات سیستم کیفیت و برنامه ریزی در جهت دستیابی به اهداف، ما را در انجام این مهم یاری نمایند.

 

                                                                                                                             

                                                                                                               رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل

 


    بازدید:4982

    تاریخ ثبت: 1393/09/11
    آخرین به روزرسانی: 1398/08/28