کد سند |
|||||
نوع آگهی |
|||||
واحد منتشر کننده |
معاونت مالی و پشتیبانی | ||||
موضوع |
آگهی حراج فروش10 اصله درخت از نوع توسکا | ||||
تشریح |
آگهی حراج فروش10 اصله درخت از نوع توسکا شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در نظردارد تعداد 10 اصله درخت از نوع توسکا بر اساس گزارش کارشناسی کارشناس رسمی دادگستری به شرح جدول زیر را در قالب سامانه تدارکات الکترونیک دولت با شماره حراج ۳۰۰۲۰۰۱۰۷۶۰۰۰۰۰۹ بفروش برساند:
متقاضیان محترم می توانند از ساعت8 روزچهار شنبه مورخ12/07/1402 لغایت ساعت 12 روز دو شنبه مورخ17/07 /1402 جهت دریافت اطلاعات و شرایط به درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستادایران) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه نمایند. متقاضیان می توانند از تاریخ 12/07/1402 لغایت 17/07 /1402 همه روزه به استثناء روزهای جمعه و تعطیلات رسمی از ساعت 8 الی13 با هماهنگی امور تدارکات و خدمات پشتیبانی ( تلفنهای تماس:9- 32669021- 013 داخلی 2320) یا با امور منابع آب صومعه سرا با شماره 09113857387 نسبت به بازدید مورد مزایده اقدام نمایند. ضمناً از آنجائیکه مزایده در قالب سامانه مزبور می باشد رعایت موارد ذیل الزامیست: 1-شرکت کنندگان در مزایده حراج می بایست امضاء الکترونیک (توکن) داشته باشند. لازم است متقاضیان در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه فوق ، مراحل ثبت نام در سامانه و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در حراج محقق سازند. 2- شرکت در مزایده حراج و تسلیم پیشنهاد قیمت به منزله سند قبول شرکت در مزایده بوده و لذا برنده حراج مکلف است پس از اعلام از طریق سامانه ستاد، حداکثر ظرف مدت سه روز کاری کل وجه مبلغ پیشنهادی را به حساب این شرکت واریز نماید و در غیر اینصورت چنانچه برنده از پرداخت وجه مزایده در مهلت تعیین شده به هر علت عدول نماید تضمین وی به نفع این شرکت ضبط می گردد و مزایده گر حق هرگونه اعتراضی را ازخود سلب می نماید . 3-شرکت کنندگان در مزایده حراج می بایست مبلغ 10،000،000 ریال به عنوان سپرده شرکت در مزایده به حساب شماره 350100004001109306376369 IR به شماره شناسه 908109352218500324003037755139 به نام شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان نزد بانک مرکزی ج.ا.ا واریز نمایند. 4-شرکت کنندگان در حراج می توانند قیمت خود را بر اساس قیمت پایه در سامانه پیشنهاد دهند. 5- ثبت پشنهاد قیمت در سامانه مذکور از ساعت12 الی14 روز دوشنبه مورخ 17/07/1402 امکان پذیر می باشد. 6-به پیشنهادهای پایین تر از قیمت پایه اعلام شده ترتیب اثر داده نخواهد شد. 7-بارگیری ، حمل و مسئولیت حوادث ناشی از حادثه در بارگیری و حمل و هزینه های جانبی اعم ازتامین کارگر جهت جابجایی و حمل وسایل ، تامین وسایل و تجهیزات مورد نیاز به عهده برنده مزایده حراج می باشد. 8-روش دریافت وجه : 100% قیمت پیشنهادی به صورت نقدی حداکثر ظرف مدت سه روز پس از اعلام برنده در سامانه توسط برندۀ حراج به حساب شماره510100004001109304019854IR بنام تمرکز وجوه نزد بانک مرکزی با شناسه واریز 361109352218500631000037226316 درآمد متفرقه بنام تمرکز وجوه نزد بانک مرکزی مربوطه واریز گردد . 9- برنده شرکت در مزایده حراج مکلف است فرم پیوست در سامانه را پر نموده و هنگام تحویل کالا به این شرکت ارائه نماید. 10- شرکت کلیۀ اشخاص حقیقی و حقوقی در این حراج به استثناء اشخاص ممنوع المعامله مطابق قوانین و مقررات بلامانع می باشد. |
||||
میزان برآورد هزینه |
|||||
تضمین مورد نیاز |
|||||
محل تامین اعتبار |
|||||
مدت زمان اجرا |
|||||
اعتبار پیشنهاد |
|||||
احتمال تمدید مهلت |
بله | ||||
محل اجرای پروژه |
|||||
تضمین نظارت |
|||||
محل بازگشایی |
کلیه مراحل برگزاری حراج از دریافت و تحویل اسناد تا بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستادیران) به آدرس www.setadiran. | ||||
بازگشایی پاکات |
|||||
بین المللی است |
خیر | ||||
نام روزنامه |
|||||
هزینه دریافت اوراق |
|||||
مهلت ارسال اسناد |
|||||
تاریخ انتشار در روزنامه |
|||||
تاریخ آغاز |
|||||
جلسه پرسش و پاسخ |
|||||
تاریخ تمدید دریافت/ خرید |
|||||
تاریخ تمدید مهلت ارسال اسناد |
|||||
اعلام نتیجه |