|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

بیانیه توافق سطح خدمت

توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب منطقه ای گیلان

 قابل توجه بازدید کنندگان محترم

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب منطقه ای گیلان را به اطلاع می رساند:

در تارنمای شرکت آب منطقه ای گیلان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات و ارائه نظرات و پیشنهادات شما متقاضیان گرامی از طریق منوی (تماس با ما) امکان پذیر می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، تماس برقرار نمایید.. به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.

در پورتال شرکت آب منطقه ای گیلان خدمات در انواع و به شرح زیر ارائه می گردد:
 خدمات اطلاع رسانی:

لیست خدمات قابل ارائه

شناسنامه خدمات دستگاه

اخبار

مناقصات و مزایده ها

خدمات تعاملی :

خدمات الکترونیکی

تماس با مدیران ارشد دستگاه

سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات

نظرسنجی آنلاین

دسترس پذیری :

این خدمات همواره دردسترس می باشند و موارد احتمالی خروج از دسترس، از طریق تارنما اطلاع رسانی می گردد.

نگهداری و تغییرات خدمت:

در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود.

بیانیه توافق سطح خدمت برای هر یک از خدمات شناسه دار مصوب

توافقنامه سطح خدمت " ارائه خدمات به مشترکین منابع آبی شرکت آب منطه ای گیلان "

  1. مقدمه

انواع تعرفه در حوزه­ شرکت­ مدیریت منابع آب و شرکت آب منطقه ای گیلان شامل مصارف آب  سطحی و زیرزمینی (شرب، صنعت، کشاورزی، خدمات و سایر مصارف ) می‌باشد.

بازبینی در این توافقنامه براساس نظرات جمع آوری شده از مراجعین به آن انجام خواهد پذیرفت.

  1. هدف

هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط شرکت­ آب منطقه ای گیلان ، کیفیت تحویل خدمت " خدمات به  مشترکین منابع آبی شرکت آب منطقه ای گیلان " برای تمامی مشترکین، متقاضیان و استفاده کنندگان منابع آبی در هر دو دسته حقیقی و حقوقی مورد توافق قرار گیرد.

مشترکین منابع آبی می‌توانند به منظور درخواست خدمات مورد نظر خود به دفاتر پیشخوان معرفی شده در پورتال شرکت مراجعه نمایند.

بازبینی در این توافقنامه براساس نظرات جمع آوری شده از مراجعین به آن انجام خواهد پذیرفت.

  1. مسئولیت

شرکت آب منطقه­ای گیلان به استناد برنامه پنجم، برنامه ششم، نقشه راه توسعه دولت الکترونیک و غیره دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاست­های وزارت نیرو _ شرکت مدیریت منابع آب ایران در حوزه تحت مدیریت خود می باشند.

این شرکت موافقت می­کند که خدمت مورد نظر را به ترتیب زیر به متقاضیان ارائه نماید: 

  1. ثبت درخواست از دفاتر پیشخوان دولت از طریق سامانه ساماب (سامانه حفاظت و بهره برداری از منابع آبی و امور مشترکین )
  2. دریافت کد پیگیری؛ پس از ثبت درخواست
  3.  پیگیری مراحل خدمت از طریق کد رهگیری امکان پذیر می باشد.
  4. مراحل گردش درون سازمانی کار با همان شماره موبایل اعلام شده متقاضی از همان درگاه و از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی می گردد.
  5. بررسی کارشناسی؛ چنانچه نواقصی موجود باشد و همچنین گردش درون سازمانی کار در این مرحله انجام پذیرفته و طلاعات مورد نیاز درخواست کننده از طریق همان درگاه و یا ارسال پیامک  براساس گام قبلی در دسترس می­باشد.
  6. اعلام نتیجه نهایی

 تعهدات متقابل خدمت گیرنده و دستگاه اجرایی 

متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را تنها از طریق پیشخوان دولت به این دستگاه ارائه نماید.

در صورتیکه پس از ثبت درخواست و تکمیل فرم­ها و تحویل آنها به این سازمان، متقاضی نتواند در موعد مقرر که هرروزکاری می­باشد پاسخ خود را دریافت نماید، سازمان به ازای هر روز دیرکرد غیر موجه غرامتی معادل صفر ریال به متقاضی پرداخت می­نماید. ( با توجه به اساسنامه شرکت، هیچ گونه غرامتی در خصوص دیرکرد خدمت پرداخت نمی شود.)

موارد مربوط به فرم اطلاعات خدمت/زیرخدمت جهت ارائه روی پایگاه اطلاع رسانی دستگاه به صورت دقیق در رابطه با زمان انجام خدمت، مدارک مورد نیاز، مراحل اجرایی، تعداد مرتبه مراجعه حضوری متقاضی، نحوه دسترسی و زمان­های دسترسی به خدمت و کلیه جزئیات خدمت از طریق میزخدمت الکترونیکی هریک از شرکت­های آب منطقه­ ای در دسترس عموم می باشد.

  1. هزینه­ها و پرداخت­ها

هزینه ارائه خدمت به خدمت گیرندگان مطابق قوانین و تعرفه­های مصوب صنعت آب محاسبه می­گردد.

  1. دوره عملکرد

این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ 1399/12/30 و تحت امضای مدیریت عامل شرکت آب منطقه ای گیلان اعتبار دارد. 

  1. خاتمه توافقنامه

دریافت این خدمت با صدور پاسخ نهایی، تایید و تحویل آن به متقاضی خاتمه می یابد.

اقلام اطلاعاتی خروجی: کد پیگیری، پاسخ نهایی.

 تاریخ ثبت : 15 تیر 1398
  آخرین به روزرسانی : 9 آذر 1400
 مدیرسایت 1
 8328
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 72
  • بیشترین بازدید همزمان : 621
  • بازدید امروز : 2,108
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 8,258,861
  • آخرین به روزرسانی : 29 آبان 1403 08:24:58
  • شناسه IP شما : 3.147.82.252

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : رشت، بلوار امام خمینی، شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان
  • کدپستی : 4188866789
  • تلفن : 9-32669021-013
  • فاکس : 32667083-013
  • پست الکترونیکی : info[at]glrw.ir
  • پیامک : 1000602331
  • تلفن گویا :