قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب منطقه ای گیلان را به اطلاع می رساند:
در تارنمای شرکت آب منطقه ای گیلان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات و ارائه نظرات و پیشنهادات شما متقاضیان گرامی از طریق منوی (تماس با ما) امکان پذیر می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، تماس برقرار نمایید.. به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
در پورتال شرکت آب منطقه ای گیلان خدمات در انواع و به شرح زیر ارائه می گردد:
خدمات اطلاع رسانی:
لیست خدمات قابل ارائه
شناسنامه خدمات دستگاه
اخبار
مناقصات و مزایده ها
خدمات تعاملی :
خدمات الکترونیکی
تماس با مدیران ارشد دستگاه
سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات
نظرسنجی آنلاین
دسترس پذیری :
این خدمات همواره دردسترس می باشند و موارد احتمالی خروج از دسترس، از طریق تارنما اطلاع رسانی می گردد.
نگهداری و تغییرات خدمت:
در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود.
بیانیه توافق سطح خدمت برای هر یک از خدمات شناسه دار مصوب
توافقنامه سطح خدمت " ارائه خدمات به مشترکین منابع آبی شرکت آب منطه ای گیلان "
انواع تعرفه در حوزه شرکت مدیریت منابع آب و شرکت آب منطقه ای گیلان شامل مصارف آب سطحی و زیرزمینی (شرب، صنعت، کشاورزی، خدمات و سایر مصارف ) میباشد.
بازبینی در این توافقنامه براساس نظرات جمع آوری شده از مراجعین به آن انجام خواهد پذیرفت.
هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط شرکت آب منطقه ای گیلان ، کیفیت تحویل خدمت " خدمات به مشترکین منابع آبی شرکت آب منطقه ای گیلان " برای تمامی مشترکین، متقاضیان و استفاده کنندگان منابع آبی در هر دو دسته حقیقی و حقوقی مورد توافق قرار گیرد.
مشترکین منابع آبی میتوانند به منظور درخواست خدمات مورد نظر خود به دفاتر پیشخوان معرفی شده در پورتال شرکت مراجعه نمایند.
بازبینی در این توافقنامه براساس نظرات جمع آوری شده از مراجعین به آن انجام خواهد پذیرفت.
شرکت آب منطقهای گیلان به استناد برنامه پنجم، برنامه ششم، نقشه راه توسعه دولت الکترونیک و غیره دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاستهای وزارت نیرو _ شرکت مدیریت منابع آب ایران در حوزه تحت مدیریت خود می باشند.
این شرکت موافقت میکند که خدمت مورد نظر را به ترتیب زیر به متقاضیان ارائه نماید:
تعهدات متقابل خدمت گیرنده و دستگاه اجرایی
متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را تنها از طریق پیشخوان دولت به این دستگاه ارائه نماید.
در صورتیکه پس از ثبت درخواست و تکمیل فرمها و تحویل آنها به این سازمان، متقاضی نتواند در موعد مقرر که هرروزکاری میباشد پاسخ خود را دریافت نماید، سازمان به ازای هر روز دیرکرد غیر موجه غرامتی معادل صفر ریال به متقاضی پرداخت مینماید. ( با توجه به اساسنامه شرکت، هیچ گونه غرامتی در خصوص دیرکرد خدمت پرداخت نمی شود.)
موارد مربوط به فرم اطلاعات خدمت/زیرخدمت جهت ارائه روی پایگاه اطلاع رسانی دستگاه به صورت دقیق در رابطه با زمان انجام خدمت، مدارک مورد نیاز، مراحل اجرایی، تعداد مرتبه مراجعه حضوری متقاضی، نحوه دسترسی و زمانهای دسترسی به خدمت و کلیه جزئیات خدمت از طریق میزخدمت الکترونیکی هریک از شرکتهای آب منطقه ای در دسترس عموم می باشد.
هزینه ارائه خدمت به خدمت گیرندگان مطابق قوانین و تعرفههای مصوب صنعت آب محاسبه میگردد.
این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ 1399/12/30 و تحت امضای مدیریت عامل شرکت آب منطقه ای گیلان اعتبار دارد.
دریافت این خدمت با صدور پاسخ نهایی، تایید و تحویل آن به متقاضی خاتمه می یابد.
اقلام اطلاعاتی خروجی: کد پیگیری، پاسخ نهایی.