راهبرد مشارکت شرکت آب منطقه ای گیلان

انتشار راهبرد مشارکت شرکت آب منطقه ای گیلان

این شرکت کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه­ ها، آیین‌نامه ­ها، دستورالعمل­ها و ضوابط اجرایی و ... را پیش از ابلاغ به مدت 2 هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام می­نماید.

  1. کلیه شهروندان می‌توانند درخواست ها، نظرها وپیشنهادهای خود را از طریق سامانه  "ارائه نظرها و پیشنهادها" که تحت همین عنوان در همین پایگاه ، اطلاعرسانی شده است، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند.  درخواستهای واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذیربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.
  2. شهروندان می‌توانند از طریق سامانه “ملاقات با مدیرعامل ” که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی شرکت قرار داده‌شده است، درخواستهای خود را مطرح نمایند. درخواستهای واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذیربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.
  3. شهروندان می توانند از طریق منو “تماس با ما” / “اطلاعات تماس با  حوزه ستادی و ادارات منابع آب تابعه  ” ، شماره تلفن، دورنگار، پست الکترونیکی مدیران و مسئولان ادارات و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار نمایند.
  4. شهروندان می‌توانند از طریق سامانه "نظام پیشنهادات" که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی شرکت قرار داده‌ شده است نظرات خود را به این شرکت ارسال نمایند.

 

 تاریخ ثبت : 29 تیر 1398
  آخرین به روزرسانی : 26 فروردین 1403
 مدیرسایت 1
 10793
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 70
  • بیشترین بازدید همزمان : 621
  • بازدید امروز : 2,359
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 8,403,205
  • آخرین به روزرسانی : 1 دی 1403 13:35:09
  • شناسه IP شما : 18.117.119.158

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : رشت، بلوار امام خمینی، شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان
  • کدپستی : 4188866789
  • تلفن : 9-32669021-013
  • فاکس : 32667083-013
  • پست الکترونیکی : info[at]glrw.ir
  • پیامک : 1000602331
  • تلفن گویا :