وظایف و ساختار معاونت منابع انسانی،آموزش و رفاه
اهم وظایف محوله :
- نظارت بر فعالیت های مالی سازمان و اتخاذ تصمیمات لازم جهت تامین منابع مالی مورد نیاز و نیز اتخاذ تدابیر لازم در زمینه تامین و نگهداری نیروی انسانی مورد نیاز سازمان و همکاری و عضویت در کمیته های قانونی شرکت
- نظارت بر انجام امور اداری و خدمات عمومی و رفاهی و نیز نحوه نگهداری ساختمان ها و تاسیسات و سرمایه های سازمان
- انجام اقدامات لازم به منظور هماهنگ نمودن و کنترل مسایل اداری و مالی - هماهنگی در تهیه موافقتنامه ها با مجریان طرح
- پرداخت هزینه های جاری و طرح های عمرانی و نگهداری حساب ها
- همکاری در تدوین بودجه سالانه سازمان و تجزیه و تحلیل و پیشنهادات ارائه شده در زمینه مسائل اداری و مالی و تدارکاتی و انجام بررسی های اقتصادی و تدوین روش هایی که منجر به سوددهی سازمان گردد.
- تهیه و تدوین برنامه های نیروی انسانی، آموزشی و بهبود مدیریت در قالب سیاست های ابلاغی
ساختار تشکیلاتی معاونت منابع انسانی،آموزش و رفاه :
● امور مالی و ذیحسابی
● امور کارکنان و رفاه
● امور بازرگانی
● اداره خدمات عمومی (دبیرخانه مرکزی)