کد سند |
|||||||||||||
نوع آگهی |
حراج | ||||||||||||
واحد منتشر کننده |
معاونت مالی و پشتیبانی | ||||||||||||
موضوع |
آگهی فروش اموال اسقاطی با شماره حراج ۳۰۰۳۰۰۱۰۷۶۰۰۰۰۰۴ | ||||||||||||
تشریح |
آگهی فروش اموال اسقاطی این شرکت در نظردارد اموال اسقاطی و اثاثیه اداری ضایعاتی خود را در دو گروه با شرایط ذیل در قالب سامانه تدارکات الکترونیک دولت با شماره حراج ۳۰۰۳۰۰۱۰۷۶۰۰۰۰۰۴ بفروش برساند :
شرایط مزایده : - موارد مزایده باید حداکثر ظرف مدت 5 روز کاری تخلیه گردد. - هزینه های کارگری، بارگیری ، حمل ، بیمه و مسئولیت حوادث ناشی از حادثه بعهده برنده مزایده می باشد. - تأمین وسایل و تجهیزات مورد نیاز بعهده برندة مزایده می باشد . شرایط شرکت در مزایده : با توجه به اینکه مزایده در قالب سامانه مزبور می باشد رعایت موارد ذیل الزامیست: 1-شرکت کنندگان در مزایده حراج می بایست امضاء الکترونیک (توکن) داشته باشند. لازم است متقاضیان در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه فوق ، مراحل ثبت نام در سامانه و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در حراج محقق سازند. 2- ارائه پیشنهاد قیمت در سامانه به منزله قبول آن بوده و هرگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود . - پس از برنده شدن کل مبلغ پیشنهادی باید حداکثر ظرف مدت 3 روز کاری واریز گردد . - چنانچه برنده از پرداخت وجه مزایده در مهلت تعیین شده به هر علت خودداری نماید تضمین وی به نفع این شرکت ضبط می گردد . 3 – به پیشنهادهای پایین تر از قیمت پایه اعلام شده ترتیب اثر داده نخواهد شد. 4- تضمین : واریز تضمین شرکت در مزایده به حساب شماره 350100004001109306376369 IR به شماره شناسه 908109352218500324003037755139 به نام شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان نزد بانک مرکزی ج.ا.ا 5- وجه مزایده : مزایده گر پس از برنده شدن باید 100% قیمت پیشنهادی را به حساب شماره 510100004001109304019854IR بنام تمرکز وجوه نزد بانک مرکزی با شناسه واریز 361109352218500631000037226316 درآمد متفرقه بنام تمرکز وجوه نزد بانک مرکزی مربوطه واریز نماید . * 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده برعهده برنده مزایده می باشد. - زمان : متقاضیان محترم می توانند از ساعت 8 روز چهارشنبه مورخ 19/02/1403 لغایت ساعت 11 روز یکشنبه مورخ 23 /02 /1403 جهت دریافت اطلاعات و شرایط به درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستادایران) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه نمایند. - زمان بازدید : متقاضیان می توانند از تاریخ 19/02/1403 لغایت23/02 /1403 در ساعات اداری با هماهنگی امور تدارکات و خدمات پشتیبانی نسبت به بازدید مورد مزایده اقدام نمایند. تماس : 32660913 - زمان شروع حراج : ثبت پشنهاد قیمت پس از واریز تضمین در سامانه مذکور از ساعت11 الی12روز یکشنبه مورخ 23/02/1403 امکان پذیر می باشد. - شرکت کلیۀ اشخاص حقیقی و حقوقی در این حراج به استثناء کارکنان دولت و اشخاص ممنوع المعامله مطابق قوانین و مقررات بلامانع می باشد. - نشانی محل مزایده : بلوار امام علی (ع)کارگاه و زمین ماشین آلات شرکت آب منطقه ای گیلان |
||||||||||||
میزان برآورد هزینه |
|||||||||||||
تضمین مورد نیاز |
|||||||||||||
محل تامین اعتبار |
|||||||||||||
مدت زمان اجرا |
|||||||||||||
اعتبار پیشنهاد |
|||||||||||||
احتمال تمدید مهلت |
بله | ||||||||||||
محل اجرای پروژه |
|||||||||||||
تضمین نظارت |
|||||||||||||
محل بازگشایی |
درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir | ||||||||||||
بازگشایی پاکات |
|||||||||||||
بین المللی است |
خیر | ||||||||||||
نام روزنامه |
|||||||||||||
هزینه دریافت اوراق |
|||||||||||||
مهلت ارسال اسناد |
|||||||||||||
تاریخ انتشار در روزنامه |
|||||||||||||
تاریخ آغاز |
|||||||||||||
جلسه پرسش و پاسخ |
|||||||||||||
تاریخ تمدید دریافت/ خرید |
|||||||||||||
تاریخ تمدید مهلت ارسال اسناد |
|||||||||||||
اعلام نتیجه |