کد سند |
|||||||
نوع آگهی |
|||||||
واحد منتشر کننده |
معاونت مالی و پشتیبانی | ||||||
موضوع |
آگهی فراخوان مزایده به شماره (۶۰۰۳۰۰۱۰۷۶۰۰۰۰۰۵، به شماره مرجع الف-ب-15-03) با موضوع فروش حدود یک تن ضایعات آهن و سایر فلزات | ||||||
تشریح |
آگهی فراخوان مزایده به شماره (۶۰۰۳۰۰۱۰۷۶۰۰۰۰۰۵، به شماره مرجع الف-ب-15-03) با موضوع فروش حدود یک تن ضایعات آهن و سایر فلزات این شرکت در نظردارد حدود یک تن از ضایعات آهن و سایر فلزات خود را ، با شرایط ذیل در قالب سامانه تدارکات الکترونیک دولت با شماره مزایده 6003001076000005 ازطریق مزایده جزئی واگذار نماید:
1-شرایط شرکت در مزایده : با توجه به اینکه مزایده در قالب سامانه مزبور می باشد رعایت موارد ذیل الزامیست: 1-1-شرکت کنندگان در مزایده جزئی می بایست امضاء الکترونیک (توکن) داشته باشند. لازم است متقاضیان در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه فوق ، مراحل ثبت نام در سامانه و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در حراج محقق سازند. 1-2- ارائه پیشنهاد قیمت در سامانه به منزله قبول آن بوده و هرگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود . 1-3-پس از برنده شدن کل مبلغ پیشنهادی باید حداکثر ظرف مدت 3 روز کاری واریز گردد . 1-4- به پیشنهادهای پایین تر از قیمت پایه اعلام شده ترتیب اثر داده نخواهد شد. 1-5- شرکت کلیۀ اشخاص حقیقی و حقوقی در این مزایده به استثناء اشخاص ممنوع المعامله مطابق قوانین و مقررات بلامانع می باشد. 1-6- شرکت کنندگان در مزایده مکلف اند فراخوان مزایده را مهر و امضا، نموده و در سامانه بارگذاری نمایند. 1-7- پرداخت 10% مالیات بر ارزش افزوده علاوه بر قیمت پیشنهادی بر عهده برنده مزایده می باشد که باید هم زمان با وجه مزایده پرداخت گردد. 1-8- تحویل ضایعات آهن و سایر فلزات بر اساس توزین طبق برگه باسکول می باشد و در صورت افزایش یا کاهش وزن تقریبی مابه التفاوت از برنده اخذ یا به وی مسترد خواهد شد. 1-9- هرگونه هزینه نقل و انتقال ، جابجایی، باسکول ، کارگر و ... بر عهده برنده مزایده می باشد. 2-وجه مزایده : مزایده گر پس از برنده شدن باید 100% قیمت پیشنهادی را به حساب شماره 510100004001109304019854IR بنام تمرکز وجوه درآمد نزد بانک مرکزی با شناسه واریز360109352218500621000037226315 واریز نماید . 3-زمان دریافت اطلاعات و شرکت در مزایده : متقاضیان می توانند از ساعت 11 صبح روز پنجشنبه مورخ 10/03/1403 لغایت ساعت 13 روز یکشنبه مورخ 13 /03 /1403 جهت دریافت اطلاعات و شرایط و شرکت در مزایده به درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستادایران) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه نمایند. 4- زمان بازدید : متقاضیان می توانند از تاریخ 10/03/1402 لغایت 13 /03 /1403 همه روزه از ساعت 8 الی14با هماهنگی امور تدارکات و خدمات پشتیبانی نسبت به بازدید مورد مزایده اقدام نمایند. تماس : 32660913 5- زمان اعلام برنده : زمان اعلام برنده ساعت 14:00 روز یکشنبه مورخ 13 /03 /1403 می باشد 6- نشانی محل مزایده : رشت-بلوار امام علی –روبروی مجتمع ورزشی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان –زمین ماشین آلات و انبار های شرکت |
||||||
میزان برآورد هزینه |
|||||||
تضمین مورد نیاز |
|||||||
محل تامین اعتبار |
|||||||
مدت زمان اجرا |
|||||||
اعتبار پیشنهاد |
13 خرداد 1403 | ||||||
احتمال تمدید مهلت |
بله | ||||||
محل اجرای پروژه |
|||||||
تضمین نظارت |
|||||||
محل بازگشایی |
درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir | ||||||
بازگشایی پاکات |
13 خرداد 1403 | ||||||
بین المللی است |
خیر | ||||||
نام روزنامه |
|||||||
هزینه دریافت اوراق |
|||||||
مهلت ارسال اسناد |
13 خرداد 1403 | ||||||
تاریخ انتشار در روزنامه |
|||||||
تاریخ آغاز |
|||||||
جلسه پرسش و پاسخ |
|||||||
تاریخ تمدید دریافت/ خرید |
|||||||
تاریخ تمدید مهلت ارسال اسناد |
|||||||
اعلام نتیجه |
13 خرداد 1403 |