|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

آگهی فراخوان مزایده به شماره (۶۰۰۳۰۰۱۰۷۶۰۰۰۰۰۵، به شماره مرجع الف-ب-15-03) با موضوع فروش حدود یک تن ضایعات آهن و سایر فلزات

 

کد سند

نوع آگهی

واحد منتشر کننده

معاونت مالی و پشتیبانی

موضوع

آگهی فراخوان مزایده به شماره (۶۰۰۳۰۰۱۰۷۶۰۰۰۰۰۵، به شماره مرجع الف-ب-15-03) با موضوع فروش حدود یک تن ضایعات آهن و سایر فلزات

تشریح

آگهی فراخوان مزایده به شماره (۶۰۰۳۰۰۱۰۷۶۰۰۰۰۰۵، به شماره مرجع الف-ب-15-03) با موضوع فروش حدود یک تن ضایعات آهن و سایر فلزات

این شرکت در نظردارد حدود یک تن از ضایعات آهن و سایر فلزات خود را ، با شرایط ذیل در قالب سامانه تدارکات الکترونیک دولت با شماره مزایده  6003001076000005  ازطریق مزایده جزئی واگذار نماید:  

 

قیمت پایه به ازای هر کیلو ( ریال)

جمع کل  ( ریال)

فروش حدود یک تن ضایعات آهن و سایر فلزات

170،000

170،000،000

 

1-شرایط شرکت در مزایده :

با توجه به اینکه مزایده در قالب سامانه مزبور می باشد رعایت موارد ذیل الزامیست:

1-1-شرکت کنندگان در مزایده جزئی می بایست  امضاء الکترونیک (توکن) داشته باشند. لازم است متقاضیان در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه فوق ، مراحل ثبت نام در سامانه و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در حراج محقق سازند.

1-2- ارائه پیشنهاد قیمت در سامانه به منزله قبول آن بوده و هرگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود .

1-3-پس از برنده شدن کل مبلغ پیشنهادی باید حداکثر ظرف مدت 3 روز کاری واریز گردد .

1-4- به پیشنهادهای پایین تر از قیمت  پایه اعلام شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

1-5- شرکت کلیۀ اشخاص حقیقی و حقوقی در این مزایده به استثناء اشخاص ممنوع المعامله مطابق قوانین و مقررات بلامانع می باشد.

1-6- شرکت کنندگان در مزایده مکلف اند فراخوان مزایده را  مهر و امضا، نموده و در سامانه  بارگذاری نمایند.

1-7- پرداخت 10% مالیات بر ارزش افزوده علاوه بر قیمت پیشنهادی بر عهده برنده مزایده می باشد که باید هم زمان با وجه مزایده پرداخت گردد.

1-8- تحویل ضایعات آهن و سایر فلزات بر اساس توزین طبق برگه باسکول می باشد و در صورت افزایش یا کاهش وزن تقریبی مابه التفاوت از برنده اخذ یا به وی مسترد خواهد شد.

1-9- هرگونه هزینه نقل و انتقال ، جابجایی، باسکول ، کارگر و ... بر عهده برنده مزایده می باشد.

2-وجه مزایده : مزایده گر پس از برنده شدن باید 100%  قیمت پیشنهادی را به حساب شماره 510100004001109304019854IR  بنام تمرکز وجوه درآمد نزد بانک مرکزی با شناسه واریز360109352218500621000037226315    واریز نماید .

3-زمان دریافت اطلاعات و شرکت در مزایده  : متقاضیان می توانند از ساعت 11 صبح روز پنجشنبه مورخ 10/03/1403 لغایت ساعت 13 روز  یکشنبه مورخ 13 /03 /1403 جهت دریافت اطلاعات و شرایط  و شرکت در مزایده به درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستادایران) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه نمایند.

4- زمان بازدید : متقاضیان می توانند از تاریخ 10/03/1402 لغایت  13 /03 /1403 همه روزه از ساعت 8  الی14با هماهنگی امور تدارکات و خدمات پشتیبانی نسبت به بازدید مورد مزایده اقدام نمایند.  تماس : 32660913 

5-  زمان اعلام برنده :  زمان اعلام برنده ساعت 14:00  روز یکشنبه مورخ 13 /03 /1403 می باشد                

6-  نشانی محل مزایده : رشت-بلوار امام علی –روبروی مجتمع ورزشی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان –زمین ماشین آلات و انبار های شرکت

میزان برآورد هزینه

تضمین مورد نیاز

محل تامین اعتبار

مدت زمان اجرا

اعتبار پیشنهاد

13 خرداد 1403

احتمال تمدید مهلت

بله

محل اجرای پروژه

تضمین نظارت

محل بازگشایی

درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir

بازگشایی پاکات

13 خرداد 1403

بین المللی است

خیر

نام روزنامه

هزینه دریافت اوراق

مهلت ارسال اسناد

13 خرداد 1403

تاریخ انتشار در روزنامه

تاریخ آغاز

جلسه پرسش و پاسخ

تاریخ تمدید دریافت/ خرید

تاریخ تمدید مهلت ارسال اسناد

اعلام نتیجه

13 خرداد 1403
  تاریخ ثبت : 10 خرداد 1403
 کارشناس بازرگانی
 68
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 27
  • بیشترین بازدید همزمان : 621
  • بازدید امروز : 3,247
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 7,615,510
  • آخرین به روزرسانی : 4 تیر 1403 12:59:19
  • شناسه IP شما : 18.216.49.54

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : رشت، بلوار امام خمینی، شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان
  • کدپستی : 4188866789
  • تلفن : 9-32669021-013
  • فاکس : 32667083-013
  • پست الکترونیکی : info[at]glrw.ir
  • پیامک : 1000602331
  • تلفن گویا :