کد سند |
|||||
نوع آگهی |
مزایده یك مرحلهای | ||||
واحد منتشر کننده |
معاونت مالی و پشتیبانی | ||||
موضوع |
آگهی تجدید فراخوان مزایده اجاره 3 هکتار زمین شالیکاری واقع در مجاورت ساحل چپ مخزن سد انحرافی سنگر | ||||
تشریح |
آگهی تجدید فراخوان مزایده اجاره 3 هکتار زمین شالیکاری این شرکت در نظردارد 3 هکتار از زمین شالیکاری خود را واقع در مجاورت ساحل چپ مخزن سد انحرافی سنگر ، با شرایط ذیل در قالب سامانه تدارکات الکترونیک دولت با شماره مزایده ۶۰۰۳۰۰۱۰۷۶۰۰۰۰۰۸ ( شماره مرجع :الف-ب-19-03) ازطریق مزایده به اجاره واگذار نماید:
1- شرایط مزایده : - مساحت تقریبی زمین 30،000 متر مربع واقع در مجاورت ساحل چپ مخزن سد انحرافی سنگر شهرستان رشت - مختصات جغرافیایی مورد مزایده: : ( x=386948,y=4108617) ( x=387024,y=4108703) ( x=386771,y=4108801) : ( x=386684,y=4108713) 2-شرایط شرکت در مزایده : با توجه به اینکه مزایده در قالب سامانه مزبور می باشد رعایت موارد ذیل الزامیست: 1-شرکت کنندگان در مزایده جزئی می بایست امضاء الکترونیک (توکن) داشته باشند. لازم است متقاضیان در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه فوق ، مراحل ثبت نام در سامانه و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در حراج محقق سازند. 2- ارائه پیشنهاد قیمت در سامانه به منزله قبول آن بوده و هرگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود . 3- پس از برنده شدن کل مبلغ پیشنهادی باید حداکثر ظرف مدت 3 روز کاری واریز گردد . 4– به پیشنهادهای پایین تر از قیمت پایه اعلام شده ترتیب اثر داده نخواهد شد. 5- شرکت کلیۀ اشخاص حقیقی و حقوقی در این مزایده به استثناء اشخاص ممنوع المعامله مطابق قوانین و مقررات بلامانع می باشد. 6- شرکت کنندگان در مزایده مکلف اند فراخوان مزایده و پیش نویس قرارداد و تعهدنامه محضری ( فرم پیوست) را تکمیل و مهر و امضا، نموده و در سامانه بارگذاری نمایند. 3-وجه مزایده : مزایده گر پس از برنده شدن باید 100% قیمت پیشنهادی به حساب شماره 510100004001109304019854IR بنام تمرکز وجوه درآمد نزد بانک مرکزی با شناسه واریز326109352218500631000037226214 واریز نماید .
4-زمان دریافت اطلاعات و شرکت در مزایده : متقاضیان می توانند از ساعت 11 روز سه شنبه مورخ 29/03/1403 لغایت ساعت 13 روز شنبه مورخ 02 /04 /1403 جهت دریافت اطلاعات و شرایط و شرکت در مزایده به درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستادایران) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه نمایند. 5- زمان بازدید : متقاضیان می توانند از تاریخ 29/03/1402 لغایت 02 /04 /1403 همه روزه از ساعت 8 الی13 با هماهنگی امور تدارکات و خدمات پشتیبانی نسبت به بازدید مورد مزایده اقدام نمایند. تماس : 32660913 6- زمان اعلام برنده : زمان اعلام برنده ساعت 13:05 روز شنبه مورخ 02/04/1403 می باشد 7- نشانی محل مزایده : اراضی استملاکی حاشیه سد انحرافی سنگر (در مجاورت ساحل چپ مخزن سد انحرافی سنگر ) با مختصات جغرافیایی اعلام شده. |
||||
میزان برآورد هزینه |
|||||
تضمین مورد نیاز |
|||||
محل تامین اعتبار |
|||||
مدت زمان اجرا |
|||||
اعتبار پیشنهاد |
|||||
احتمال تمدید مهلت |
بله | ||||
محل اجرای پروژه |
|||||
تضمین نظارت |
|||||
محل بازگشایی |
درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir | ||||
بازگشایی پاکات |
|||||
بین المللی است |
خیر | ||||
نام روزنامه |
|||||
هزینه دریافت اوراق |
|||||
مهلت ارسال اسناد |
|||||
تاریخ انتشار در روزنامه |
|||||
تاریخ آغاز |
|||||
جلسه پرسش و پاسخ |
|||||
تاریخ تمدید دریافت/ خرید |
|||||
تاریخ تمدید مهلت ارسال اسناد |
|||||
اعلام نتیجه |