|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای شماره ۲۰۰۳۰۰۱۰۷۶۰۰۰۰۰۹(خرید 2 دستگاه سیستم سرمایشی و مجموعه سیستم اطفاء حریق مخصوص مرکز داده شرکت)

 

کد سند

نوع آگهی

مناقصه یك مرحله‌ای

واحد منتشر کننده

معاونت مالی و پشتیبانی

موضوع

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای خرید 2 دستگاه سیستم سرمایشی و مجموعه سیستم اطفاء حریق مخصوص مرکز داده شرکت

تشریح

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای شماره ۲۰۰۳۰۰۱۰۷۶۰۰۰۰۰۹

شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در نظر دارد خرید 2 دستگاه سیستم سرمایشی و مجموعه سیستم اطفاء حریق مخصوص مرکز داده شرکت با مشخصات فنی مندرج در پیوست شماره (1) را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره فراخوان۲۰۰۳۰۰۱۰۷۶۰۰۰۰۰۹ از طریق فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای به اشخاص واجد شرایط واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری فراخوان مناقصه از دریافت و تحویل اسناد تا بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستادیران) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد

1- نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار : شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان- رشت بلوار امام خمینی، تلفن 9-32669021- 013

2- موضوع مناقصه : خرید 2 دستگاه سیستم سرمایشی و مجموعه سیستم اطفاء حریق مخصوص مرکز داده شرکت با مشخصات فنی مندرج در پیوست شماره (1).

3- مدت قرارداد :  15 روز .

4- مواعد زمانی :

  • تاریخ انتشار فراخوان : از ساعت 11 صبح روز پنج شنبه مورخ 04/05/1403 لغایت رأس ساعت 12 روز یکشنبه مورخ 07/05/1403
  • مهلت دریافت اسناد فراخوان : تا رأس ساعت 12 روز یکشنبه مورخ 07/05/1403
  • مهلت ارسال پیشنهادات : تا رأس ساعت 12 روز چهارشنبه مورخ 17/05/1403
  • زمان بازگشایی پاکت ها : رأس ساعت 13روز چهار شنبه مورخ 17/05/1403

5- نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار به مبلغ 3،650،000،000 ریال (سه میلیارد و ششصد و پنجاه میلیون ریال) می باشد که می بایست به صورت ضمانتنامه بانکی (بر اساس فرم کاربرگ پیوست با اعتبار سه ماهه تا آخرین تاریخ تحویل پیشنهاد و قابلیت تمدید سه ماه دیگر) یا فیش نقدی یا پرداخت الکترونیکی تهیه و اصل یا رسید پرداخت مربوطه در موعد مقرر در پاکت در بسته تحویل دبیرخانه حراست شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان گردیده و تصویر آن نیز در موعد مقرر طبق ضوابط و الزامات سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در سامانه مزبور بارگذاری شود.

6- مدت اعتبار پیشنهادات : 180 روز بعد از آخرین موعد تسلیم پیشنهاد می باشد.

7- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : تلفن مرکز راهبری و پشتیبانی 1456می باشد.

9- هزینه چاپ کلیه آگهی های مربوطه به موضوع مناقصه بر عهده برنده مناقصه می باشد.

 

 

میزان برآورد هزینه

تضمین مورد نیاز

محل تامین اعتبار

مدت زمان اجرا

اعتبار پیشنهاد

17 مرداد 1403

احتمال تمدید مهلت

بله

محل اجرای پروژه

تضمین نظارت

محل بازگشایی

درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir

بازگشایی پاکات

17 مرداد 1403

بین المللی است

خیر

نام روزنامه

هزینه دریافت اوراق

مهلت ارسال اسناد

7 مرداد 1403

تاریخ انتشار در روزنامه

4 مرداد 1403

تاریخ آغاز

17 مرداد 1403

جلسه پرسش و پاسخ

تاریخ تمدید دریافت/ خرید

تاریخ تمدید مهلت ارسال اسناد

اعلام نتیجه

17 مرداد 1403
  تاریخ ثبت : 9 مرداد 1403
 کارشناس بازرگانی
 80
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 27
  • بیشترین بازدید همزمان : 621
  • بازدید امروز : 696
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 7,897,543
  • آخرین به روزرسانی : 10 شهریور 1403 07:33:57
  • شناسه IP شما : 3.145.68.182

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : رشت، بلوار امام خمینی، شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان
  • کدپستی : 4188866789
  • تلفن : 9-32669021-013
  • فاکس : 32667083-013
  • پست الکترونیکی : info[at]glrw.ir
  • پیامک : 1000602331
  • تلفن گویا :