|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

تجدید فراخوان مزایده ( حراج ) فروش محصول سردرختی باغات زیتون منجیل

 

کد سند

نوع آگهی

حراج

واحد منتشر کننده

معاونت مالی و پشتیبانی

موضوع

فراخوان مزایده ( حراج ) فروش محصول سردرختی باغات زیتون منجیل شماره مزایده 3003001076000008 (شماره مرجع الف-ب-24-03)

تشریح

تجدیدآگهی فراخوان مزایده ( حراج ) فروش محصول سردرختی باغات زیتون منجیل

این شرکت در نظردارد محصول سردرختی باغات زیتون خود را بر اساس گزارش کارشناسان منتخب هیات مدیره و با شرایط ذیل در قالب سامانه تدارکات الکترونیک دولت با شماره مزایده  ۳۰۰۳۰۰۱۰۷۶۰۰۰۰۰۸  (شماره مرجع الف-ب-24-03) در دو گروه مستقل ازطریق مزایده واگذار نماید:  

1- شرایط مزایده( حراج) :

- مزایده گر نسبت به بازدید از محل موضوع مزایده اقدام نماید.

- مزایده گران باید هنگام بازدید از باغات نهایت دقت را به عمل آورند و پس از اعلام برنده در حراج  هرگونه اعتراض و یا شکایت در خصوص کاهش برداشت محصول سردرختی پذیرفته نخواهد بود.

2-شرایط شرکت در مزایده(حراج) :

با توجه به اینکه مزایده در قالب سامانه مزبور می باشد رعایت موارد ذیل الزامیست:

1-شرکت کنندگان در حراج می بایست  امضاء الکترونیک (توکن) داشته باشند. لازم است متقاضیان در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه فوق ، مراحل ثبت نام در سامانه و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مزایده محقق سازند در غیر این صورت به پیشنهاد های خارج از سامانه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

2- شرکت کلیۀ اشخاص حقیقی و حقوقی در این مزایده به استثناء اشخاص ممنوع المعامله مطابق قوانین و مقررات بلامانع می باشد.

3- شرکت کنندگان می بایست صورتجلسه تحویل و فرمهای شماره 1 و 2 تعهد نامه را بعد از برنده شدن از واحد مدیریت سد منجیل تحویل و نسبت به تکمیل فرم ها و مهر و امضای آن اقدام نمایند.

4- ارائه پیشنهاد قیمت در سامانه به منزله قبول آن بوده و هرگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود .

5- پس از برنده شدن کل مبلغ پیشنهادی باید حداکثر ظرف مدت 3 روز کاری واریز گردد .

6- مدت زمان برداشت محصول به صورت چیدن محصول سردرختی سبز یا روغنی به مدت 4 ماه تا پایان آذر ماه می باشد که برنده حراج مکلف است جهت تردد ارباب جمعی خود با حراست و دفتر سدهای گیلان هماهنگی لازم را معمول دارند.

7- کلیه هزینه ها اعم از ( بیمه ، هزینه کارگری، نگهداری، حفاظت  ، حوادث، حمل  و ... ) به عهده برنده مزایده می باشد.

3-وجه مزایده : مزایده گر پس از برنده شدن باید 100%  قیمت پیشنهادی به حساب شماره 510100004001109304019854IR بنام تمرکز وجوه درآمد نزد بانک مرکزی با شناسه 308109352218500621000037226323 واریز نماید .

4- حسن انجام تعهدات:  برنده حراج می بایست به منظور حسن انجام تعهدات ، سفته بانکی معادل 10% ( ده درصد) مبلغ پیشنهادی خود را به شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان ارائه نماید که پس از برداشت کامل محصول و با تایید نماینده شرکت آب منطقه ای گیلان آزاد سازی خواهد شد.

 5-  وجه تضمین: شرکت کننده در مزایده (حراج) می بایست معادل 5% ( پنج درصد) از مبلغ پایه کل حراج را به عنوان سپرده شرکت در مزایده ،  به صورت الکترونیکی به حساب شماره 350100004001109306376369IR  به شماره شناسه  908109352218500324003037755139 به نام شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان نزد بانک مرکزی  ج.ا.ا واریز نمایند.

6-زمان دریافت اطلاعات و شرکت در مزایده  : متقاضیان می توانند از ساعت 10:00 صبح  روز پنجشنبه  مورخ 25/05/1403 لغایت ساعت 12 روز  دوشنبه   مورخ 29 /05 /1403 جهت دریافت اطلاعات و شرایط  و شرکت در حراج  به درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستادایران) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه نمایند.

7- زمان بازدید : متقاضیان می توانند از تاریخ 25/05/1403 لغایت  29 /05 /1403 همه روزه به استثناء روزهای جمعه و تعطیلات رسمی از ساعت 8  الی12 با هماهنگی امور تدارکات و خدمات پشتیبانی ( تلفنهای تماس 32627590-32660913-013 ) و یا واحد مدیریت سد منجیل 013-31646606 نسبت به بازدید از مورد حراج  اقدام نمایند.  

8- زمان برگزاری حراج: روز دوشنبه مورخ 29/05/1403 از ساعت 10:00 تا 12:00 پس از واریز وجه تضمین شرکت در مزایده 

9-  زمان اعلام برنده :  پس از پایان رقابت بین مزایده گران                  

10-  نشانی محل مزایده : شهر منجیل ، محوطه سد سفیدرود

میزان برآورد هزینه

تضمین مورد نیاز

محل تامین اعتبار

مدت زمان اجرا

اعتبار پیشنهاد

احتمال تمدید مهلت

خیر

محل اجرای پروژه

تضمین نظارت

محل بازگشایی

درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir

بازگشایی پاکات

بین المللی است

خیر

نام روزنامه

هزینه دریافت اوراق

مهلت ارسال اسناد

تاریخ انتشار در روزنامه

تاریخ آغاز

جلسه پرسش و پاسخ

تاریخ تمدید دریافت/ خرید

تاریخ تمدید مهلت ارسال اسناد

اعلام نتیجه

  تاریخ ثبت : 24 مرداد 1403
 کارشناس بازرگانی
 66
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 27
  • بیشترین بازدید همزمان : 621
  • بازدید امروز : 696
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 7,897,543
  • آخرین به روزرسانی : 10 شهریور 1403 07:33:57
  • شناسه IP شما : 3.145.68.182

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : رشت، بلوار امام خمینی، شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان
  • کدپستی : 4188866789
  • تلفن : 9-32669021-013
  • فاکس : 32667083-013
  • پست الکترونیکی : info[at]glrw.ir
  • پیامک : 1000602331
  • تلفن گویا :