|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

فراخوان مزایده( حراج) فروش 160 اصله از درختان در روستای کلاهدوز محله سیاهکل

 

کد سند

نوع آگهی

حراج

واحد منتشر کننده

معاونت مالی و پشتیبانی

موضوع

فراخوان مزایده( حراج) فروش 160 اصله از درختان در روستای کلاهدوز محله سیاهکل

تشریح

آگهی فراخوان مزایده( حراج) فروش تعدادی از درختان در روستای کلاهدوز محله سیاهکل

این شرکت در نظردارد تعداد 160 اصله از درختان از جمله توسکا، اوجا و...در حد اراضی استملاکی کانال SP5G   ، در روستای کلاهدوز محله سیاهکل را با شرایط ذیل در قالب سامانه تدارکات الکترونیک دولت با شماره مزایده  3003001076000011 (شماره مرجع الف-ب-24-03) ازطریق حراج واگذار نماید:  

شرح مورد مزایده

قیمت پایه کارشناسی

فروش 160 اصله از درختان از جمله توسکا، اوجا و...در حد اراضی استملاکی کانال SP5G  

1،085،250،000 ریال

 

1- شرایط مزایده(حراج) :

- مزایده گر (حراج) باید نسبت به بازدید از درختان اقدام نماید.

- مختصات جغرافیایی(4114600Y= ، 399798X= ) ، (4114482Y= ،399861X= ) ، (4114591Y= ، 399821X= ) ، (4114499Y= ، 399870X=  )

واقع در سمت راست جهت جریان آب.

- برنده مزایده(حراج) می بایست نسبت به تامین کارگر جهت جابجایی و حمل درختان ، تامین وسایل و تجهیزات لازم اقدامات لازم را انجام داده ، لذا هرگونه مسئولیت ناشی از بروز حوادث جانی و مالی از زمان شروع بارگیری تا زمان خروج از محل مورد نظر به عهده برنده مزایده می باشد و شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان هیچگونه مسئولیتی ندارد.

- هزینه کارشناسی به عهده برنده حراج می باشد و پس از اعلام برنده،  باید نسبت به پرداخت آن اقدام نماید.

- رفع هرگونه معارض محلی در محل مورد مزایده به عهده برنده مزایده خواهد بود .

- در صورت عدم امکان قطع اشجار و جابجایی آن ، کتبا به امور منابع آب شهرستان های لاهیجان و سیاهکل اعلام گردد.

- اخذ کلیه مجورهای لازم به عهده برنده مزایده (حراج) می باشد.

2-شرایط شرکت در مزایده(حراج) :

با توجه به اینکه مزایده(حراج) در قالب سامانه مزبور می باشد رعایت موارد ذیل الزامیست:

1-شرکت کنندگان در مزایده حراج می بایست  امضاء الکترونیک (توکن) داشته باشند. لازم است متقاضیان در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه فوق ، مراحل ثبت نام در سامانه و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مزایده محقق سازند در غیر این صورت به پیشنهاد های خارج از سامانه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

2- شرکت کلیۀ اشخاص حقیقی و حقوقی در این مزایده به استثناء اشخاص ممنوع المعامله مطابق قوانین و مقررات بلامانع می باشد.

3– ارائه پیشنهاد قیمت در سامانه به منزله قبول آن بوده و هرگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود .

4- پس از برنده شدن کل مبلغ پیشنهادی باید حداکثر ظرف مدت 5 روز کاری واریز گردد .

3-وجه مزایده(حراج) : مزایده گر پس از برنده شدن باید 100%  قیمت پیشنهادی به حساب شماره 510100004001109304019854IR بنام تمرکز وجوه درآمد نزد بانک مرکزی با شناسه 390109352218500631000037226224 واریز نماید .

4-  وجه تضمین: شرکت کننده در مزایده (حراج) می بایست معادل 5% ( پنج درصد) از مبلغ پایه کل حراج را به عنوان سپرده شرکت در مزایده ،  به صورت الکترونیکی به حساب شماره 350100004001109306376369IR  به شماره شناسه  908109352218500324003037755139 به نام شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان نزد بانک مرکزی  ج.ا.ا واریز نمایند.

5-زمان دریافت اطلاعات و شرکت در مزایده(حراج)  : متقاضیان می توانند از ساعت 12:00 ظهر  روز چهارشنبه  مورخ 04/07/1403 لغایت ساعت 12 روز  دوشنبه  مورخ 09 /07 /1403 جهت دریافت اطلاعات و شرایط  و شرکت در مزایده(حراج) به درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستادایران) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه نمایند.

6- زمان بازدید : متقاضیان می توانند از تاریخ 05/07/1403 لغایت  08 /07 /1403 همه روزه به استثناء روزهای جمعه و تعطیلات رسمی از ساعت 8  الی 14 با هماهنگی امور تدارکات و خدمات پشتیبانی ( تلفنهای تماس 9-32669021-013 داخلی 2320) و یا با امور منابع آب شهرستان لاهیجان و سیاهکل به شماره تماس 013-42424041 نسبت به بازدید از مورد حراج اقدام نمایند.  

7-  زمان اعلام برنده حراج :  تاریخ برگزاری حراج روز دوشنبه مورخ 09/07/1403  از ساعت 10 صبح  تا ساعت 12 می باشد.                

8-  نشانی محل مزایده(حراج) : اراضی استملاکی کانال SP5G   ، در روستای کلاهدوز محله سیاهکل با مختصات جغرافیایی مذکور در شرایط مزایده.

میزان برآورد هزینه

تضمین مورد نیاز

محل تامین اعتبار

مدت زمان اجرا

اعتبار پیشنهاد

احتمال تمدید مهلت

بله

محل اجرای پروژه

تضمین نظارت

محل بازگشایی

درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir

بازگشایی پاکات

بین المللی است

خیر

نام روزنامه

هزینه دریافت اوراق

مهلت ارسال اسناد

تاریخ انتشار در روزنامه

تاریخ آغاز

جلسه پرسش و پاسخ

تاریخ تمدید دریافت/ خرید

تاریخ تمدید مهلت ارسال اسناد

اعلام نتیجه

  تاریخ ثبت : 4 مهر 1403
 کارشناس بازرگانی
 74
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 31
  • بیشترین بازدید همزمان : 621
  • بازدید امروز : 537
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 8,087,690
  • آخرین به روزرسانی : 24 مهر 1403 13:20:32
  • شناسه IP شما : 44.220.184.63

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : رشت، بلوار امام خمینی، شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان
  • کدپستی : 4188866789
  • تلفن : 9-32669021-013
  • فاکس : 32667083-013
  • پست الکترونیکی : info[at]glrw.ir
  • پیامک : 1000602331
  • تلفن گویا :