تجدیدآگهی فراخوان مزایده ( حراج) فروش محصول سردرختی باغات زیتون منجیل
تجدیدآگهی فراخوان مزایده ( حراج) فروش محصول سردرختی باغات زیتون منجیل
این شرکت در نظردارد محصول سردرختی باغات زیتون خود را بر اساس گزارش کارشناسان منتخب هیات مدیره و با شرایط ذیل در قالب سامانه تدارکات الکترونیک دولت با شماره مزایده 3003001076000010 (شماره مرجع الف-ب-26-03) در دو گروه مستقل ازطریق مزایده واگذار نماید:
1- شرایط مزایده( حراج) :
- مزایده گر نسبت به بازدید از محل موضوع مزایده اقدام نماید.
- مزایده گران باید هنگام بازدید از باغات نهایت دقت را به عمل آورند و پس از اعلام برنده در حراج هرگونه اعتراض و یا شکایت در خصوص کاهش برداشت محصول سردرختی پذیرفته نخواهد بود.
2-شرایط شرکت در مزایده(حراج) :
با توجه به اینکه مزایده در قالب سامانه مزبور می باشد رعایت موارد ذیل الزامیست:
1-شرکت کنندگان در حراج می بایست امضاء الکترونیک (توکن) داشته باشند. لازم است متقاضیان در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه فوق ، مراحل ثبت نام در سامانه و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مزایده محقق سازند در غیر این صورت به پیشنهاد های خارج از سامانه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
2- شرکت کلیۀ اشخاص حقیقی و حقوقی در این مزایده به استثناء اشخاص ممنوع المعامله مطابق قوانین و مقررات بلامانع می باشد.
3- شرکت کنندگان می بایست صورتجلسه تحویل و فرمهای شماره 1 و 2 تعهد نامه را بعد از برنده شدن از واحد مدیریت سد منجیل تحویل و نسبت به تکمیل فرم ها و مهر و امضای آن اقدام نمایند.
4- ارائه پیشنهاد قیمت در سامانه به منزله قبول آن بوده و هرگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود .
5- پس از برنده شدن کل مبلغ پیشنهادی باید حداکثر ظرف مدت 7 روز کاری واریز گردد .
6- مدت زمان برداشت محصول به صورت چیدن محصول سردرختی سبز یا روغنی به مدت 4 ماه تا پایان آذر ماه می باشد که برنده حراج مکلف است جهت تردد ارباب جمعی خود با حراست و دفتر سدهای گیلان هماهنگی لازم را معمول دارند.
7- کلیه هزینه ها اعم از ( بیمه ، هزینه کارگری، نگهداری، حفاظت ، حوادث، حمل و ... ) به عهده برنده مزایده می باشد.
3-وجه مزایده : مزایده گر پس از برنده شدن باید 100% قیمت پیشنهادی به حساب شماره 510100004001109304019854IR بنام تمرکز وجوه درآمد نزد بانک مرکزی با شناسه 308109352218500621000037226323 واریز نماید .
4- حسن انجام تعهدات: برنده حراج می بایست به منظور حسن انجام تعهدات ، سفته بانکی معادل 10% ( ده درصد) مبلغ پیشنهادی خود را به شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان ارائه نماید که پس از برداشت کامل محصول و با تایید نماینده شرکت آب منطقه ای گیلان آزاد سازی خواهد شد.
5- وجه تضمین: شرکت کننده در مزایده (حراج) می بایست معادل 5% ( پنج درصد) از مبلغ پایه کل حراج را به عنوان سپرده شرکت در مزایده ، به صورت الکترونیکی به حساب شماره 350100004001109306376369IR به شماره شناسه 908109352218500324003037755139 به نام شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان نزد بانک مرکزی ج.ا.ا واریز نمایند.
6-زمان دریافت اطلاعات و شرکت در مزایده : متقاضیان می توانند از ساعت 10:00 صبح روز پنجشنبه مورخ 01/05/1403 لغایت ساعت 12 روز دوشنبه مورخ 05 /06 /1403 جهت دریافت اطلاعات و شرایط و شرکت در حراج به درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستادایران) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه نمایند.
7- زمان بازدید : متقاضیان می توانند از تاریخ 01/05/1403 لغایت 05 /06 /1403 همه روزه به استثناء روزهای جمعه و تعطیلات رسمی از ساعت 8 الی12 با هماهنگی امور تدارکات و خدمات پشتیبانی ( تلفنهای تماس 32627590-32660913-013 ) و یا واحد مدیریت سد منجیل 013-31646606 نسبت به بازدید از مورد حراج اقدام نمایند.
8- زمان برگزاری حراج: روز دوشنبه مورخ 05/06/1403 از ساعت 10:00 تا 12:00 پس از واریز وجه تضمین شرکت در مزایده
9- زمان اعلام برنده : پس از پایان رقابت بین مزایده گران
10- نشانی محل مزایده : شهر منجیل ، محوطه سد سفیدرود