حراج فروش اقلام مازاد موجود در انبار شرکت شامل آهن آلات، وسایل کامپیوتری، تلویزیون، کابینت، گوشی تلفن، یخچال، آبگرمکن و ... واقع در بلوار اما
آگهی فراخوان حراج فروش اقلام مازاد موجود در انبار شرکت شامل آهن آلات، وسایل کامپیوتری، تلویزیون، کابینت، گوشی تلفن، یخچال، آبگرمکن و ... واقع در بلوار امام علی (ع) شهر رشت
این شرکت در نظر دارد تعداد ی از اقلام مازاد موجود در انبار شرکت (شامل آهن آلات، وسایل کامپیوتری، تلویزیون، کابینت، گوشی تلفن، یخچال، آبگرمکن و ... ) واقع در بلوار امام علی (ع) شهر رشت را در قالب سه مورد حراج مستقل ، با شرایط ذیل در قالب سامانه تدارکات الکترونیک دولت با شماره حراج ۳۰۰۴۰۰۱۰۷۶۰۰۰۰۲۶ ( شماره مرجع :الف-ب-65-04) ازطریق حراج به فروش برساند:
ردیف
|
شرح مورد حراج
|
مقدار (کیلوگرم)
|
قیمت واحد پایه کارشناسی هر کیلوگرم(ریال)
|
قیمت کل پایه کارشناسی(ریال)
|
سپرده شرکت در حراج(ریال)
|
1
|
کلیه اقلام آهنی نظیر آبگرمکن، کمد و ...
|
2000
|
130،000
|
260.000.000
|
13،000،000
|
2
|
کلیه اقلام چدنی نظیر رادیاتور و ....
|
1000
|
120،000
|
120.000.000
|
6،000،000
|
3
|
کلیه قطعات الکترونیکی فرسوده و از رده خارج شامل پرینتر ، اسکنر ، مانیتور و ...
|
65،000،000
|
4،000،000
|
1- شرایط حراج :
1- تحویل مورد حراج در ردیف های اول و دوم ، پس از توزین بر روی باسکول ، با حضور نماینده شرکت آب منطقه ای گیلان انجام خواهد شد و در صورت افزایش یا کاهش وزن اقلام ، تتمه وجه حراج از برنده حراج اخذ و یا به برنده عودت داده خواهد شد.
2- کلیه هزینه ها از جمله انتقال ، جابجایی،تامین وسایل و تجهیزات مورد نیاز ، بیمه حوادث و نیز هرگونه مسئولیت ناشی از بروز حوادث جانی و مالی از زمان شروع بارگیری تا زمان خروج از محل به عهده برنده حراج بوده و این شرکت هیچگونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.
2-شرایط شرکت در حراج :
1-شرکت کنندگان در حراج می بایست امضاء الکترونیک (توکن) داشته باشند. لازم است متقاضیان در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه فوق ، مراحل ثبت نام در سامانه و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در حراج محقق سازند.
2- ارائه پیشنهاد قیمت در سامانه به منزله قبول کلیه شرایط حراج بوده و هرگونه اعتراضی پس از آن پذیرفته نخواهد بود و در صورت عدم ایفای تعهدات ، سپرده شرکت در مزایده از برنده حراج ضبط و وصول خواهد شد.
3- پس از برنده شدن، کل مبلغ پیشنهادی باید حداکثر ظرف مدت 7 روز کاری واریز گردد .
4- شرکت کلیۀ اشخاص حقیقی و حقوقی در این مزایده به استثناء اشخاص ممنوع المعامله مطابق قوانین و مقررات بلامانع می باشد.
5- شرکت کنندگان در حراج مکلف اند فراخوان حراج را بصورت دقیق مطالعه نموده و ضمن پذیرفتن کلیه شرایط آن ، مهر و امضا، نموده و پس از برنده شدن به امور تدارکات تحویل نمایند.
3-وجه حراج : مزایده گر پس از برنده شدن باید 100% قیمت پیشنهادی و 10% مالیات بر ارزش افزوده را به حساب شماره 510100004001109304019854IR بنام تمرکز وجوه درآمد نزد بانک مرکزی با شناسه 360109352218500621000037226315 واریز نماید .
4- وجه تضمین: شرکت کننده در مزایده (حراج) می بایست( برای ردیف اول جدول فوق مبلغ 13،000،000 ریال و ردیف دوم مبلغ 6،000،000 ربال و ردیف سوم مبلغ 4،000،000 ریال) را به عنوان سپرده شرکت در مزایده ، به صورت الکترونیکی به حساب شماره 350100004001109306376369IR به شماره شناسه 908109352218500324003037755139 به نام شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان نزد بانک مرکزی ج.ا.ا واریز نمایند.
5-زمان دریافت اطلاعات حراج : متقاضیان می توانند از ساعت 12 روز سه شنبه مورخ 14/05/1404 لغایت ساعت 13 روز چهارشنبه مورخ 22 /05 /1404 جهت دریافت اطلاعات و شرایط و شرکت در حراج به درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستادایران) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه نمایند.
6- زمان بازدید : متقاضیان می توانند از تاریخ 15/05/1404 لغایت 22 /05 /1404 همه روزه(بجز ایام تعطیل رسمی و جمعه) از ساعت 8 الی 13 با هماهنگی امور تدارکات و خدمات پشتیبانی نسبت به بازدید مورد مزایده اقدام نمایند. تماس : 32627590-013
7- زمان برگزاری حراج : تاریخ برگزاری حراج روز چهارشنبه مورخ 22 /05 /1404 از ساعت 11 صبح تا ساعت 13 می باشد.
8- نشانی محل مزایده : انبار شرکت واقع در بلوار امام علی (ع) شهر رشت