فروش اقلام مازاد موجود در انبار شرکت شامل کلیه قطعات الکترونیکی فرسوده و از رده خارج شامل پرینتر ، اسکنر ، مانیتور و .. در بلوار امام علی (ع) شه

آگهی  تجدید فراخوان مزایده(حراج) فروش اقلام مازاد موجود در انبار شرکت شامل کلیه قطعات الکترونیکی فرسوده و از رده خارج شامل پرینتر ، اسکنر ، مانیتور و ...   واقع در بلوار امام علی (ع) شهر رشت

این شرکت در نظر دارد تعدادی از  اقلام مازاد موجود در انبار شرکت (شامل کلیه قطعات الکترونیکی فرسوده و از رده خارج شامل پرینتر ، اسکنر ، مانیتور و ... ) واقع در بلوار امام علی (ع) شهر رشت را ، با شرایط ذیل در قالب سامانه تدارکات الکترونیک دولت با شماره مزایده ۳۰۰۴۰۰۱۰۷۶۰۰۰۰37 ( شماره مرجع :الف-ب-76-04) و مورد حراج شماره 3104001076000049 ازطریق مزایده ( حراج) به فروش برساند:  

 

ردیف

شرح مورد حراج

قیمت کل پایه کارشناسی(ریال)

سپرده شرکت در مزایده (حراج) (ریال)

1

کلیه قطعات الکترونیکی فرسوده و از رده خارج شامل پرینتر ، اسکنر ، مانیتور و ... 

65،000،000

4،000،000

 

                             

1- شرایط  مزایده (حراج) :

2- کلیه هزینه ها از جمله انتقال ، جابجایی،تامین وسایل و تجهیزات مورد نیاز ، بیمه حوادث و نیز هرگونه مسئولیت ناشی از بروز حوادث جانی و مالی از زمان شروع بارگیری تا زمان خروج از محل به عهده برنده حراج بوده و این شرکت هیچگونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.

 

2-شرایط شرکت در مزایده ( حراج ):

1-شرکت کنندگان در حراج می بایست  امضاء الکترونیک (توکن) داشته باشند. لازم است متقاضیان در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه فوق ، مراحل ثبت نام در سامانه و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در حراج محقق سازند.

2- ارائه پیشنهاد قیمت در سامانه به منزله قبول کلیه شرایط حراج بوده و هرگونه اعتراضی پس از آن پذیرفته نخواهد بود و در صورت عدم ایفای تعهدات ، سپرده شرکت در مزایده از برنده حراج ضبط و وصول خواهد شد.

3- پس از برنده شدن، کل مبلغ پیشنهادی باید حداکثر ظرف مدت 7 روز کاری واریز گردد .

4- شرکت کلیۀ اشخاص حقیقی و حقوقی در این مزایده به استثناء اشخاص ممنوع المعامله مطابق قوانین و مقررات بلامانع می باشد.

5- شرکت کنندگان در حراج مکلف اند فراخوان حراج را بصورت دقیق مطالعه نموده و ضمن پذیرفتن کلیه شرایط آن ، مهر و امضا، نموده و پس از برنده شدن به امور تدارکات تحویل نمایند.

3-وجه مزایده ( حراج) : مزایده گر پس از برنده شدن باید 100%  قیمت پیشنهادی به اضافه 10% مالیات بر ارزش افزوده  را به حساب شماره 510100004001109304019854IR بنام تمرکز وجوه درآمد نزد بانک مرکزی با شناسه 360109352218500621000037226315   واریز نماید .

4-  وجه تضمین شرکت در مزایده (حراج): شرکت کننده در مزایده (حراج) می بایست مبلغ  4،000،000 ریال  را به عنوان سپرده شرکت در مزایده ،  به صورت الکترونیکی به حساب شماره 350100004001109306376369IR  به شماره شناسه  908109352218500324003037755139 به نام شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان نزد بانک مرکزی  ج.ا.ا واریز نمایند.

 

5-زمان دریافت اطلاعات مزایده ( حراج  ): متقاضیان می توانند از ساعت 12 روز  سه شنبه مورخ   11/06/1404 لغایت ساعت 13 روز  سه شنبه  مورخ 18 /06 /1404 جهت دریافت اطلاعات و شرایط  و شرکت در حراج  به درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستادایران) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه نمایند.

 

6- زمان بازدید : متقاضیان می توانند از تاریخ 12/06/1404 لغایت  18 /06 /1404 همه روزه(بجز ایام تعطیل رسمی و جمعه) از ساعت 8  الی 13 با هماهنگی امور تدارکات و خدمات پشتیبانی و امین اموال شرکت  نسبت به بازدید مورد مزایده اقدام نمایند.  تماس : 32627590-013

 

7-  زمان برگزاری مزایده ( حراج) :  تاریخ برگزاری حراج روز سه شنبه  مورخ 18 /06 /1404  از ساعت 11 صبح تا ساعت 13 می باشد.

 

8-  نشانی محل استقرار مورد مزایده (حراج) : انبار شرکت واقع در  شهر رشت -بلوار امام علی (ع)

شرکت در آگهی
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 20
  • بیشترین بازدید همزمان : 621
  • بازدید امروز : 3,243
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 9,379,817
  • آخرین به روزرسانی : 22 شهریور 1404 10:49:17
  • شناسه IP شما : 216.73.216.47

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : رشت، بلوار امام خمینی، شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان
  • کدپستی : 4188866789
  • تلفن : 9-32669021-013
  • فاکس : 32667083-013
  • پست الکترونیکی : info[at]glrw.ir
  • پیامک : 1000602331
  • تلفن گویا :