|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

تجدیدآگهی فراخوان مزایده ( حراج) فروش محصول سردرختی باغات زیتون منجیل

 

کد سند

نوع آگهی

حراج

واحد منتشر کننده

معاونت مالی و پشتیبانی

موضوع

تجدیدآگهی فراخوان مزایده ( حراج) فروش محصول سردرختی باغات زیتون منجیل

تشریح

تجدیدآگهی فراخوان مزایده ( حراج) فروش محصول سردرختی باغات زیتون منجیل

این شرکت در نظردارد محصول سردرختی باغات زیتون خود را بر اساس گزارش کارشناسان منتخب هیات مدیره و با شرایط ذیل در قالب سامانه تدارکات الکترونیک دولت با شماره مزایده  3003001076000010 (شماره مرجع الف-ب-26-03) در دو گروه مستقل ازطریق مزایده واگذار نماید:  

1- شرایط مزایده( حراج) :

- مزایده گر نسبت به بازدید از محل موضوع مزایده اقدام نماید.

- مزایده گران باید هنگام بازدید از باغات نهایت دقت را به عمل آورند و پس از اعلام برنده در حراج  هرگونه اعتراض و یا شکایت در خصوص کاهش برداشت محصول سردرختی پذیرفته نخواهد بود.

2-شرایط شرکت در مزایده(حراج) :

با توجه به اینکه مزایده در قالب سامانه مزبور می باشد رعایت موارد ذیل الزامیست:

1-شرکت کنندگان در حراج می بایست  امضاء الکترونیک (توکن) داشته باشند. لازم است متقاضیان در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه فوق ، مراحل ثبت نام در سامانه و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مزایده محقق سازند در غیر این صورت به پیشنهاد های خارج از سامانه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

2- شرکت کلیۀ اشخاص حقیقی و حقوقی در این مزایده به استثناء اشخاص ممنوع المعامله مطابق قوانین و مقررات بلامانع می باشد.

3- شرکت کنندگان می بایست صورتجلسه تحویل و فرمهای شماره 1 و 2 تعهد نامه را بعد از برنده شدن از واحد مدیریت سد منجیل تحویل و نسبت به تکمیل فرم ها و مهر و امضای آن اقدام نمایند.

4- ارائه پیشنهاد قیمت در سامانه به منزله قبول آن بوده و هرگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود .

5- پس از برنده شدن کل مبلغ پیشنهادی باید حداکثر ظرف مدت 7 روز کاری واریز گردد .

6- مدت زمان برداشت محصول به صورت چیدن محصول سردرختی سبز یا روغنی به مدت 4 ماه تا پایان آذر ماه می باشد که برنده حراج مکلف است جهت تردد ارباب جمعی خود با حراست و دفتر سدهای گیلان هماهنگی لازم را معمول دارند.

7- کلیه هزینه ها اعم از ( بیمه ، هزینه کارگری، نگهداری، حفاظت  ، حوادث، حمل  و ... ) به عهده برنده مزایده می باشد.

3-وجه مزایده : مزایده گر پس از برنده شدن باید 100%  قیمت پیشنهادی به حساب شماره 510100004001109304019854IR بنام تمرکز وجوه درآمد نزد بانک مرکزی با شناسه 308109352218500621000037226323 واریز نماید .

4- حسن انجام تعهدات:  برنده حراج می بایست به منظور حسن انجام تعهدات ، سفته بانکی معادل 10% ( ده درصد) مبلغ پیشنهادی خود را به شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان ارائه نماید که پس از برداشت کامل محصول و با تایید نماینده شرکت آب منطقه ای گیلان آزاد سازی خواهد شد.

 5-  وجه تضمین: شرکت کننده در مزایده (حراج) می بایست معادل 5% ( پنج درصد) از مبلغ پایه کل حراج را به عنوان سپرده شرکت در مزایده ،  به صورت الکترونیکی به حساب شماره 350100004001109306376369IR  به شماره شناسه  908109352218500324003037755139 به نام شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان نزد بانک مرکزی  ج.ا.ا واریز نمایند.

6-زمان دریافت اطلاعات و شرکت در مزایده  : متقاضیان می توانند از ساعت 10:00 صبح  روز پنجشنبه  مورخ 01/05/1403 لغایت ساعت 12 روز  دوشنبه   مورخ 05 /06 /1403 جهت دریافت اطلاعات و شرایط  و شرکت در حراج  به درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستادایران) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه نمایند.

7- زمان بازدید : متقاضیان می توانند از تاریخ 01/05/1403 لغایت  05 /06 /1403 همه روزه به استثناء روزهای جمعه و تعطیلات رسمی از ساعت 8  الی12 با هماهنگی امور تدارکات و خدمات پشتیبانی ( تلفنهای تماس 32627590-32660913-013 ) و یا واحد مدیریت سد منجیل 013-31646606 نسبت به بازدید از مورد حراج  اقدام نمایند.  

8- زمان برگزاری حراج: روز دوشنبه مورخ 05/06/1403 از ساعت 10:00 تا 12:00 پس از واریز وجه تضمین شرکت در مزایده 

9-  زمان اعلام برنده :  پس از پایان رقابت بین مزایده گران                  

10-  نشانی محل مزایده : شهر منجیل ، محوطه سد سفیدرود

میزان برآورد هزینه

تضمین مورد نیاز

محل تامین اعتبار

مدت زمان اجرا

اعتبار پیشنهاد

5 شهریور 1403

احتمال تمدید مهلت

بله

محل اجرای پروژه

تضمین نظارت

محل بازگشایی

درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir

بازگشایی پاکات

5 شهریور 1403

بین المللی است

خیر

نام روزنامه

هزینه دریافت اوراق

مهلت ارسال اسناد

تاریخ انتشار در روزنامه

تاریخ آغاز

جلسه پرسش و پاسخ

تاریخ تمدید دریافت/ خرید

تاریخ تمدید مهلت ارسال اسناد

اعلام نتیجه

5 شهریور 1403
  تاریخ ثبت : 31 مرداد 1403
 کارشناس بازرگانی
 190
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 81
  • بیشترین بازدید همزمان : 621
  • بازدید امروز : 2,125
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 8,258,878
  • آخرین به روزرسانی : 29 آبان 1403 08:24:58
  • شناسه IP شما : 18.225.175.230

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : رشت، بلوار امام خمینی، شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان
  • کدپستی : 4188866789
  • تلفن : 9-32669021-013
  • فاکس : 32667083-013
  • پست الکترونیکی : info[at]glrw.ir
  • پیامک : 1000602331
  • تلفن گویا :