حراج فروش اقلام مازاد موجود در انبار شرکت شامل آهن آلات، وسایل کامپیوتری، تلویزیون، کابینت، گوشی تلفن، یخچال، آبگرمکن و ... واقع در بلوار اما

 

کد سند

نوع آگهی

حراج

واحد منتشر کننده

معاونت مالی و پشتیبانی

موضوع

حراج فروش اقلام مازاد موجود در انبار شرکت شامل آهن آلات، وسایل کامپیوتری، تلویزیون، کابینت، گوشی تلفن، یخچال، آبگرمکن و ... واقع در بلوار امام علی (ع) شهر رشت

تشریح

آگهی فراخوان حراج فروش اقلام مازاد موجود در انبار شرکت شامل آهن آلات، وسایل کامپیوتری، تلویزیون، کابینت، گوشی تلفن، یخچال، آبگرمکن و ... واقع در بلوار امام علی (ع) شهر رشت

این شرکت در نظر دارد تعداد ی از  اقلام مازاد موجود در انبار شرکت (شامل آهن آلات، وسایل کامپیوتری، تلویزیون، کابینت، گوشی تلفن، یخچال، آبگرمکن و ... ) واقع در بلوار امام علی (ع) شهر رشت را در قالب سه مورد حراج مستقل ، با شرایط ذیل در قالب سامانه تدارکات الکترونیک دولت با شماره حراج ۳۰۰۴۰۰۱۰۷۶۰۰۰۰۲۶ ( شماره مرجع :الف-ب-65-04)  ازطریق حراج به فروش برساند:  

 

ردیف

شرح مورد حراج

مقدار (کیلوگرم)

قیمت واحد پایه کارشناسی هر کیلوگرم(ریال)

قیمت کل پایه کارشناسی(ریال)

سپرده شرکت در حراج(ریال)

1

کلیه اقلام آهنی نظیر آبگرمکن، کمد و ...

2000

130،000

260.000.000

13،000،000

2

کلیه اقلام چدنی نظیر رادیاتور و ....

1000

120،000

120.000.000

6،000،000

3

کلیه قطعات الکترونیکی فرسوده و از رده خارج شامل پرینتر ، اسکنر ، مانیتور و ... 

65،000،000

4،000،000

 

                            

1- شرایط حراج :

1- تحویل مورد حراج در ردیف های اول و دوم ، پس از توزین بر روی باسکول ، با حضور نماینده شرکت آب منطقه ای گیلان انجام خواهد شد و در صورت افزایش یا کاهش وزن اقلام ، تتمه وجه حراج از برنده حراج اخذ و یا به برنده عودت داده خواهد شد.

2- کلیه هزینه ها از جمله انتقال ، جابجایی،تامین وسایل و تجهیزات مورد نیاز ، بیمه حوادث و نیز هرگونه مسئولیت ناشی از بروز حوادث جانی و مالی از زمان شروع بارگیری تا زمان خروج از محل به عهده برنده حراج بوده و این شرکت هیچگونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.

 

2-شرایط شرکت در حراج :

1-شرکت کنندگان در حراج می بایست  امضاء الکترونیک (توکن) داشته باشند. لازم است متقاضیان در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه فوق ، مراحل ثبت نام در سامانه و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در حراج محقق سازند.

2- ارائه پیشنهاد قیمت در سامانه به منزله قبول کلیه شرایط حراج بوده و هرگونه اعتراضی پس از آن پذیرفته نخواهد بود و در صورت عدم ایفای تعهدات ، سپرده شرکت در مزایده از برنده حراج ضبط و وصول خواهد شد.

3- پس از برنده شدن، کل مبلغ پیشنهادی باید حداکثر ظرف مدت 7 روز کاری واریز گردد .

4- شرکت کلیۀ اشخاص حقیقی و حقوقی در این مزایده به استثناء اشخاص ممنوع المعامله مطابق قوانین و مقررات بلامانع می باشد.

5- شرکت کنندگان در حراج مکلف اند فراخوان حراج را بصورت دقیق مطالعه نموده و ضمن پذیرفتن کلیه شرایط آن ، مهر و امضا، نموده و پس از برنده شدن به امور تدارکات تحویل نمایند.

3-وجه حراج : مزایده گر پس از برنده شدن باید 100%  قیمت پیشنهادی و 10% مالیات بر ارزش افزوده  را به حساب شماره 510100004001109304019854IR بنام تمرکز وجوه درآمد نزد بانک مرکزی با شناسه 360109352218500621000037226315   واریز نماید .

4-  وجه تضمین: شرکت کننده در مزایده (حراج) می بایست( برای ردیف اول  جدول فوق  مبلغ 13،000،000 ریال و ردیف  دوم مبلغ  6،000،000 ربال و ردیف سوم مبلغ  4،000،000 ریال)  را به عنوان سپرده شرکت در مزایده ،  به صورت الکترونیکی به حساب شماره 350100004001109306376369IR  به شماره شناسه  908109352218500324003037755139 به نام شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان نزد بانک مرکزی  ج.ا.ا واریز نمایند.

 

5-زمان دریافت اطلاعات حراج  : متقاضیان می توانند از ساعت 12 روز  سه شنبه مورخ   14/05/1404 لغایت ساعت 13 روز  چهارشنبه  مورخ 22 /05 /1404 جهت دریافت اطلاعات و شرایط  و شرکت در حراج  به درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستادایران) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه نمایند.

 

6- زمان بازدید : متقاضیان می توانند از تاریخ 15/05/1404 لغایت  22 /05 /1404 همه روزه(بجز ایام تعطیل رسمی و جمعه) از ساعت 8  الی 13 با هماهنگی امور تدارکات و خدمات پشتیبانی  نسبت به بازدید مورد مزایده اقدام نمایند.  تماس : 32627590-013

 

7-  زمان برگزاری حراج :  تاریخ برگزاری حراج روز چهارشنبه  مورخ 22 /05 /1404  از ساعت 11 صبح تا ساعت 13 می باشد.

 

8-  نشانی محل مزایده : انبار شرکت واقع در بلوار امام علی (ع) شهر رشت

میزان برآورد هزینه

تضمین مورد نیاز

محل تامین اعتبار

مدت زمان اجرا

اعتبار پیشنهاد

احتمال تمدید مهلت

بله

محل اجرای پروژه

تضمین نظارت

محل بازگشایی

درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir

بازگشایی پاکات

بین المللی است

خیر

نام روزنامه

هزینه دریافت اوراق

مهلت ارسال اسناد

تاریخ انتشار در روزنامه

تاریخ آغاز

جلسه پرسش و پاسخ

تاریخ تمدید دریافت/ خرید

تاریخ تمدید مهلت ارسال اسناد

اعلام نتیجه

  تاریخ ثبت : 12 مرداد 1404
 51
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 6
  • بیشترین بازدید همزمان : 621
  • بازدید امروز : 298
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 9,320,557
  • آخرین به روزرسانی : 3 شهریور 1404 11:23:57
  • شناسه IP شما : 216.73.216.191

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : رشت، بلوار امام خمینی، شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان
  • کدپستی : 4188866789
  • تلفن : 9-32669021-013
  • فاکس : 32667083-013
  • پست الکترونیکی : info[at]glrw.ir
  • پیامک : 1000602331
  • تلفن گویا :