کد سند |
|||||||||
نوع آگهی |
حراج | ||||||||
واحد منتشر کننده |
معاونت مالی و پشتیبانی | ||||||||
موضوع |
مزایده(حراج) فروش اقلام مازاد موجود در انبار شرکت شامل کلیه قطعات الکترونیکی فرسوده و از رده خارج شامل پرینتر ، اسکنر ، مانیتور و ... واقع در بلوار امام علی (ع) شهر رشت | ||||||||
تشریح |
آگهی تجدید فراخوان مزایده(حراج) فروش اقلام مازاد موجود در انبار شرکت شامل کلیه قطعات الکترونیکی فرسوده و از رده خارج شامل پرینتر ، اسکنر ، مانیتور و ... واقع در بلوار امام علی (ع) شهر رشت این شرکت در نظر دارد تعدادی از اقلام مازاد موجود در انبار شرکت (شامل کلیه قطعات الکترونیکی فرسوده و از رده خارج شامل پرینتر ، اسکنر ، مانیتور و ... ) واقع در بلوار امام علی (ع) شهر رشت را ، با شرایط ذیل در قالب سامانه تدارکات الکترونیک دولت با شماره مزایده ۳۰۰۴۰۰۱۰۷۶۰۰۰۰37 ( شماره مرجع :الف-ب-76-04) و مورد حراج شماره 3104001076000049 ازطریق مزایده ( حراج) به فروش برساند:
1- شرایط مزایده (حراج) : 2- کلیه هزینه ها از جمله انتقال ، جابجایی،تامین وسایل و تجهیزات مورد نیاز ، بیمه حوادث و نیز هرگونه مسئولیت ناشی از بروز حوادث جانی و مالی از زمان شروع بارگیری تا زمان خروج از محل به عهده برنده حراج بوده و این شرکت هیچگونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.
2-شرایط شرکت در مزایده ( حراج ): 1-شرکت کنندگان در حراج می بایست امضاء الکترونیک (توکن) داشته باشند. لازم است متقاضیان در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه فوق ، مراحل ثبت نام در سامانه و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در حراج محقق سازند. 2- ارائه پیشنهاد قیمت در سامانه به منزله قبول کلیه شرایط حراج بوده و هرگونه اعتراضی پس از آن پذیرفته نخواهد بود و در صورت عدم ایفای تعهدات ، سپرده شرکت در مزایده از برنده حراج ضبط و وصول خواهد شد. 3- پس از برنده شدن، کل مبلغ پیشنهادی باید حداکثر ظرف مدت 7 روز کاری واریز گردد . 4- شرکت کلیۀ اشخاص حقیقی و حقوقی در این مزایده به استثناء اشخاص ممنوع المعامله مطابق قوانین و مقررات بلامانع می باشد. 5- شرکت کنندگان در حراج مکلف اند فراخوان حراج را بصورت دقیق مطالعه نموده و ضمن پذیرفتن کلیه شرایط آن ، مهر و امضا، نموده و پس از برنده شدن به امور تدارکات تحویل نمایند. 3-وجه مزایده ( حراج) : مزایده گر پس از برنده شدن باید 100% قیمت پیشنهادی به اضافه 10% مالیات بر ارزش افزوده را به حساب شماره 510100004001109304019854IR بنام تمرکز وجوه درآمد نزد بانک مرکزی با شناسه 360109352218500621000037226315 واریز نماید . 4- وجه تضمین شرکت در مزایده (حراج): شرکت کننده در مزایده (حراج) می بایست مبلغ 4،000،000 ریال را به عنوان سپرده شرکت در مزایده ، به صورت الکترونیکی به حساب شماره 350100004001109306376369IR به شماره شناسه 908109352218500324003037755139 به نام شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان نزد بانک مرکزی ج.ا.ا واریز نمایند.
5-زمان دریافت اطلاعات مزایده ( حراج ): متقاضیان می توانند از ساعت 12 روز سه شنبه مورخ 11/06/1404 لغایت ساعت 13 روز سه شنبه مورخ 18 /06 /1404 جهت دریافت اطلاعات و شرایط و شرکت در حراج به درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستادایران) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه نمایند.
6- زمان بازدید : متقاضیان می توانند از تاریخ 12/06/1404 لغایت 18 /06 /1404 همه روزه(بجز ایام تعطیل رسمی و جمعه) از ساعت 8 الی 13 با هماهنگی امور تدارکات و خدمات پشتیبانی و امین اموال شرکت نسبت به بازدید مورد مزایده اقدام نمایند. تماس : 32627590-013
7- زمان برگزاری مزایده ( حراج) : تاریخ برگزاری حراج روز سه شنبه مورخ 18 /06 /1404 از ساعت 11 صبح تا ساعت 13 می باشد.
8- نشانی محل استقرار مورد مزایده (حراج) : انبار شرکت واقع در شهر رشت -بلوار امام علی (ع) |
||||||||
میزان برآورد هزینه |
|||||||||
تضمین مورد نیاز |
|||||||||
محل تامین اعتبار |
|||||||||
مدت زمان اجرا |
|||||||||
اعتبار پیشنهاد |
|||||||||
احتمال تمدید مهلت |
بله | ||||||||
محل اجرای پروژه |
|||||||||
تضمین نظارت |
|||||||||
محل بازگشایی |
درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir | ||||||||
بازگشایی پاکات |
|||||||||
بین المللی است |
خیر | ||||||||
نام روزنامه |
|||||||||
هزینه دریافت اوراق |
|||||||||
مهلت ارسال اسناد |
|||||||||
تاریخ انتشار در روزنامه |
|||||||||
تاریخ آغاز |
|||||||||
جلسه پرسش و پاسخ |
|||||||||
تاریخ تمدید دریافت/ خرید |
|||||||||
تاریخ تمدید مهلت ارسال اسناد |
|||||||||
اعلام نتیجه |