|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

منشور اخلاقی

                                                         منشور اخلاقی

                                                           بسمه تعالی

 

ما کارکنان شرکت سهامی آب منطقه­ ای استان گیلان بر این باوریم که :

  • هدف بنیادین ما بعد از رضایت خداوند متعال، ارائه خدمت صادقانه به مردم بزرگوار استان گیلان بوده و برای انجام آن از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.
  • رمز موفقیت شرکت، خدمات بی­ منت و صادقانه درعرصه مأموریت می­ باشد.
  • خدمات ما موجب غنا و تعالی زندگی مردم می‌شود و روابط بین ما و مردم را تقویت می‌نماید.

 

 ما با ایمان به اراده خالق هستی همواره ارزش­ های ذیل را که منبع هدایت ما در ارائه خدمت خداپسندانه به مردم است ،  فراموش نخواهیم کرد و خود را پایبند به آنها می‌دانیم :

  • در هر شرایط به اصول اخلاقی و صفات معنوی از جمله تواضع و فروتنی، متانت، صداقت در گفتار و رفتار، رازداری و امانت­داری، پرهیز از غیبت و تملق و دوری از اسراف و  تبذیر پایبندیم.
  • نظم، آراستگی، وقت شناسی، رعایت ادب، نزاکت، عدالت و انصاف و آمادگی برای ارائه خدمت و پاسخگو بودن در مقابل ارباب رجوع را از اصول مسلم و قطعی موفقیت خود و از بسترهای تعالی شرکت می‌دانیم. 
  • برای ارتقاء کارایی و اثربخشی وظایف خود و جلب رضایت مردم، بر دانش و مهارت حرفه‌ای خود می‌افزاییم.
  • خدمات خود را با کیفیت مطلوب و  به شیوه‌ای مناسب و نوین در اختیار ارباب رجوع قرار داده و وظیفه داریم تا در حوزه کاری خود، اطلاعات مورد نیاز آنها را به سرعت و در چارچوب مقررات فراهم آوریم.
  • خیرخواهی دایمی و رعایت عدالت، سرلوحه فعالیت ما می باشد.
  • دریافت هرگونه انتقاد، اظهارنظر و پیشنهاد از سوی مراجعان را مشتاقانه ارج نهاده و از آن بعنوان زمینه ساز رشد و ارتقاء خدمات استفاده می‌نماییم.
  • باید نگرشی دایمی به وضع مطلوب داشته باشیم و بر این عقیده پایبندیم که باید کار امروز را بهتر از دیروز انجام داد ، آینده را بخوبی پیش بینی کنیم و گذشته و حال را مبنایی برای ساختن آن قرار دهیم.
  • در مسیر تحقق آرمان­ های مقدس شهداء(ره)  برای عمران و آبادانی ایران عزیز اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

 

" این باورها و ارزش­ های اخلاقی تعیین کننده نوع رابطه­ ای است که ما با ارباب رجوع برقرار می­ کنیم."

 

                                                                                           رئیس هیات مدیره و  مدیرعامل

                                                                                        شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان


دریافت فایل منشور اخلاقی

 تاریخ ثبت : 11 آذر 1393
  آخرین به روزرسانی : 19 اسفند 1399
 
 16896
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 38
  • بیشترین بازدید همزمان : 621
  • بازدید امروز : 1,986
  • بازدید دیروز : 3,551
  • کل بازدید : 7,176,072
  • آخرین به روزرسانی : 28 اسفند 1402 13:22:16
  • شناسه IP شما : 44.213.99.37

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : رشت، بلوار امام خمینی، شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان
  • کدپستی : 4188866789
  • تلفن : 9-32669021-013
  • فاکس : 32667083-013
  • پست الکترونیکی : info[at]glrw.ir
  • پیامک : 1000602331
  • تلفن گویا :